Medusa Headset zeer ZEER vreemde problemen

Pagina: 1
Acties:

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-02 21:41
Beste Mensen,

Ik heb afgelopen jaar een medusa headset gekocht, prima setje, echt een nice ding. Maar ik heb het volgende probleem.

Zo dra er iemand in de buurt komt als ik die headset gebruik met een mobieltje, dan hoor ik het signaal van de telefoon in mijn headset. Tis exact zoals vroeger met niet goed afgeschermde speakers als je daar je mobiel bij legde, en je af en toe de telefoon een connectie hoort maken, en als er iemand belde of zo dan kon je dat van te voren horen vanwege het signaal wat door de speakers ging.

Dit heb ik dus precies het zelfde met de medusa, maar dan ook echt vanaf het begin al.

Ik heb geen idee hoe dit komt, hoe ik dit kan oplossen, of ik dit kan oplossen.

Ik heb echt advies nodig want ik wil heel graag een goede headset maar met dit ding zoals ie nu is kan ik niks, want bij een lan met zone 350 jongeren die allemaal mobieltjes hebben tsja dat werkt voor geen meter, en dan heb ik ook nog eens 65 ballen weggegooit.

Ik heb de standaard versie van de Medusa, dus met de versterker unit waar je dus alles op aan moet sluiten.

Ik zal hier even mijn sys specs plaatsen.

CAse: Thermaltake Armor 8000A
PSU : Enermax Liberty 620W
Motherboard = Asus A8N32 SLI Bios version 1103
Processor: AMD Athlon 64 X2 4800+ Toledo
CPU Cooler : ZALMAN 9500A
RAM : 2 GIG Corsair 3500LL PRo
Graphics card: XFX GeForce 7900GTX 512MB DDR3 Extreme Edition
(PV-T71F-YDE (9,R))
Soundcard: Creative Labs XFI Music
DVD drive= Nec 5800D
CDWriter= NEC 4570
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= onboard
Harddisk = 2x Western Digital Caviar SE WD2000JS, 200GB (7200rpm, SATA II, 8MB)
2x Western Digital Caviar SE WD320JS 320 GB (7200rpm, SATA II, 16MB)
Internet connection = ADSL 8 mbit down, 1024kbs up

OS = WINXP with SP2 (fresh install) and all recent patches and updates from windows update
DirectX version = 9c
Chat programs = MSN messenger ( Ver 7.5 )
Anti Virus program = Norton Anti Virus 2006
Vid card drivers = Detonator 93.71 WHQL
Soundcard drivers = latest version
Internet explorer version = 6.0.2900.2180 with SP2
Mail program used = Outlook Express

GRoeten van DrDeathhand

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe je dit kan oplossen? Hmm, normaliter kan je iets afschermen door iets van metaals er op te zetten (noem het maar reflectie van het geluid). Daarnaast zijn er echt goede headsets te vinden. De Logitech Precision Gamer en de Sennheiser PC150 zijn bijvoorbeeld erg goed.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-02 21:41
Outerspace schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:50:
Hoe je dit kan oplossen? Hmm, normaliter kan je iets afschermen door iets van metaals er op te zetten (noem het maar reflectie van het geluid). Daarnaast zijn er echt goede headsets te vinden. De Logitech Precision Gamer en de Sennheiser PC150 zijn bijvoorbeeld erg goed.
Beste outerspace,

Hmzzz dit is niet echt een oplossing he.... kan onmogelijk iets metaals over mijn headset doen he, en ik wil eerst natuurlijk kijken of die medusa normaal te gebruiken is, ik heb namelijk nog nergens iemand gevonden die ook dit probleem heeft, met deze headset.

GRoeten van DrDeathhand

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Je koopt een headset dat problemen vertoont waar niemand anders last van heeft.
Tevens zeg je dat je het headset afgelopen jaar hebt gekocht.
Je hebt dus nog garantie ;)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11-2025

psychoclown

Back in black

Zoals WormAap zegt, ik zou met Speedlink ofzo contact opnemen want dit hoort niet.
Zelf heb ik ook het afgelopen jaar de Medusa Progamer Edition gekocht (met Lan tasje) en hier heb ik totaal geen last van. Sterker nog mijn eigen mobiel ligt op de voet van me tft ~ 30 - 40 cm van me vandaan en heb nog nooit zulke problemen gehad zoals jij ze beschrijft.
Dus ik zou gewoon je garantie aanspreken en een nieuwe eisen ;) zo'n mooie headset moet het gewoon goed doen >:)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream