Ik ben bezig om het systeem weer ns wat sneller te krijgen zonder het gebruik van een verse Windows installatie. Nu lukt dit aardig mbv enkele defrag programma's etc. Ik wilde daarbij de pagefile aanpassen. Mijn Windows installatie draait op schijf F: en schijf D: is fysiek een andere schijf met een hele zooi aan muziek etc.
Ik heb dus via de eigenschappen van "Deze Computer" de VM grootte proberen aan te passen en op de F: schijf helemaal uitgeschakeld (ik weet dat het wel aangeraden wordt om er een kleine op te houden). Nu keek ik na de restart opnieuw bij de eigenschappen en kreeg een tegenstrijdig beeld.
De aangepaste grootte van de pagefile moet beginnen bij 2MB en mag max. 768MB zijn op schijf D. Op schijf F staat deze uitgeschakeld. Dan staat er onder:
aanbevolen VM grootte 1533MB
Momenteel toegewezen 1534MB
Hoe kan dat aangezien ik heb aangegeven dat het max 768MB mag zijn?
Ik draai geen extreem zware programma's oid en heb genoeg RAM geheugen om het systeem onder normale omstandigheden zonder VM te kunnen draaien. Ik heb dus lang niet zoveel nodig.
Screenshot:
Ik heb dus via de eigenschappen van "Deze Computer" de VM grootte proberen aan te passen en op de F: schijf helemaal uitgeschakeld (ik weet dat het wel aangeraden wordt om er een kleine op te houden). Nu keek ik na de restart opnieuw bij de eigenschappen en kreeg een tegenstrijdig beeld.
De aangepaste grootte van de pagefile moet beginnen bij 2MB en mag max. 768MB zijn op schijf D. Op schijf F staat deze uitgeschakeld. Dan staat er onder:
aanbevolen VM grootte 1533MB
Momenteel toegewezen 1534MB
Hoe kan dat aangezien ik heb aangegeven dat het max 768MB mag zijn?
Ik draai geen extreem zware programma's oid en heb genoeg RAM geheugen om het systeem onder normale omstandigheden zonder VM te kunnen draaien. Ik heb dus lang niet zoveel nodig.
Screenshot:
telefoontoestel