• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:19

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Kon zo gauw niks anders bedenken voor de topic-naam, maar goed.
Het probleem is als volgt. Ik heb een Motorola en had een Telfort abbo. Nu heb ik dat abbo opgezegd na 2 jaar en heb een Libertel Per-paid kaart gekocht. Ik heb de kaart in de Mototola gezet en doe hem aan. Nou krijg ik de melding:"voer speciale code in". Wat voor code is dat?
Als dat de simloch code is, hoe kom ik daar dan aan. Moet ik dan ff Telfort bellen?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ja

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:19

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
tnx

Verwijderd

Is er nog iemand met een zinnig antwoord!!:(

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op zondag 04 februari 2001 16:27 schreef jacob het volgende:
Is er nog iemand met een zinnig antwoord!!:(
Zinnig in de zin van :?

Verwijderd

Wat is hier nou het geval dan?

Ik heb namelijk een soortgelijk probleem, vandaag een motorola v3690 met libertel 60 abo gekocht, dat werkt allemaal oke, maar als ik die sim kaart in de oude motorola van mun ouders doe (wat de bedoeling was, zodat zij een abo hebben en /me een hi prepaid ding.
Maar nu vraagt de oude motorola dus om een speciale code? 8 x 0 ingevoerd, dat was fout, en nu zegt ie dat ik even moet wachten met het invoeren van de speciale code :?

Iemand een oplossing of weet iemand welke code het is en waar ik die kan vinden?

Kheb overigens al gebeld met belcompany maar die konden mij niet helpen :(

Verwijderd

Bij mij was de code in m'n Motorola automatisch op 1234 gezet. En de beveiligingscode was 000000.

Verwijderd

dubbel

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 14:16 schreef Feeree het volgende:
Bij mij was de code in m'n Motorola automatisch op 1234 gezet. En de beveiligingscode was 000000.
de pin was 4*0
de slotcode was 1234 o.i.d. en daarna wordt er om een speciale code gevraagd :)
Pagina: 1