Toon posts:

Comprimeren in Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele weken geleden dacht ik een goede zaak te doen door outlook te comprimeren toen ik daartoe werd "uitgenodigd" door een melding in mijn bureaublad.
Enkele mails heb ik echter toch nog nodig, maar ik kan nergens vinden hoe ik de gecomprimeerde
mails weer tevoorschijn kan halen.
Op dit gebied ben ik een complete analfabeet; kan iemand mij in jip en janneke taal duidelijk maken hoe ik te werk moet gaan om mijn verborgen berichten weer te bereiken?

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Zoiezo wordt er met comprimeren niets verplaatst, je zal het waarschijnlijk dus hebben over autoarchiveren. Afhankelijk van je outlook versie staat deze in de mappenlijst of je moet de mappenlijst tevoorschijn halen (in outlook 2003, onderin het icoontje in de vorm van het mapje).

Daarnaast zou ik je adviseren de FAQ een door te lezen en eerst zelf te zoeken alvorens iets te posten. F1 helpt bij de meeste programma's voor dit soort vragen voldoende. Kijk ook eens op www.microsoft.com/office als je meer wil weten over de werking van Office...

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Haal je "archiveren" niet door de war met comprimeren?Afaik vraag Outlook nooit om te comprimeren maar wel om te archiveren.Waar de mail heen gaat bij archiveren staat als het goed is in de help uitgelegd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum