[DPC] Nieuwe crewleden gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 22:22
Het is al weer enige tijd geleden dat we een oproep hebben gedaan voor nieuwe crewleden. Doordat er een aantal gestopt zijn kunnen we wat nieuwe crewleden gebruiken.

Deze keer is de procedure iets veranderd.

-Iedereen die geintereseerd is mag een leuke mail schrijven met een beschrijving waarom je vindt dat je in de crew thuishoort.
-De DPC-crew controleert iedere aanmelding of hij/zij voldoet aan de voorwaarden om crewlid te worden.
-De /5 mods controleren elke aanmelding of zij/hij een clean GoT record heeft.
-Alle aanmeldingsmails worden geplaatst op /5, vervolgens heeft iedereen een week de kans om bezwaren kenbaar te maken waarom een bepaalde persoon niet thuishoort in de DPC-crew. Deze eventuele bezwaren worden dan bekeken door de /5-mods en/of de DPC-crew (voor zover van toepassing op het bezwaar).

Wanneer er geen bezwaren zijn (of wanneer deze ongegrond zijn) word je crewlid en mag je ons helpen bij deze geweldige taak.

Owja, het mailadres waar je je aanmelding naar mag versturen is: vacature@dutchpowercows.org

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 08:58
Wat zijn precies de taken, functies en verantwoordelijkheden van een crewlid?

petersmit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Organiseren uitjes, content posten, leuke dingen bedenken en helpen bij nieuwe initiatieven uitvoeren zoals wiki.

Zie ook: http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=417&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hou wel rekening met erg veel fanmail van de users op het forum, daarnaast is het continue herkend worden op straat ook lastig :(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 15:24
Pim. schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:13:
Hou wel rekening met erg veel fanmail van de users op het forum, daarnaast is het continue herkend worden op straat ook lastig :(
* Mark83 schudt Pim wakker

Leuk wakker worden met een fan naast je hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
_O-

ik zou jullie direct herkennen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 22:44

Pyrus

Hardknock life

Die kale knikker van Pim. herken je over! :P ;)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:36
Jammer dat er maar 24 uur in een dag zit. Anders had ik een mailtje gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ben jij nog niet eens crewlid ;)

/me zal er eens een nachtje over gaan slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

iisschots schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:36:
Wanneer er geen bezwaren zijn (of wanneer deze ongegrond zijn) word je crewlid en mag je ons helpen bij deze geweldige taak.
Als er nou tien aanmeldingen zijn waartegen geen gegronde bezwaren worden aangedragen, worden die dan alle tien crewlid, of een aantal, in volgorde van aanmelding, of krijgen we verkiezingen? :?

* CowArt slijpt alvast een heel scherp puntje aan het rode poll-potlood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim, vriend. Dat herkennen bij jou is alleen maar omdat de mens zijn haren zo makkelijk kan kammen als ze je op je bolletje kijken :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We hebben niet echt een maxium van aantal crewleden. Het minium is 7 en we hebben er nu 8. Dus een stuk of 7-8 kunnen we wel gebruiken. Mocht het gebeuren dat er 10 aanmeldingen zijn zien we wel wat we er dan mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

lol _O- Krijg je dat weer....
*DPC zucht onder last van crewledenoverschot* :+

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:15:
[...]

* Mark83 schudt Pim wakker

Leuk wakker worden met een fan naast je hè ;)
wel iets voor jou . crewlid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Ik zou me wel willen aanmelden, zie voor mijn ervaring mijn OGR topic :P

heb helaas niet genoeg tijd vreest ik.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:07:
[...]
* CowArt mompelt iets over het stukje "voorbeeldfunctie" in de functieomschrijving :X
Robinski schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:26:
Ik zou me wel willen aanmelden, zie voor mijn ervaring mijn OGR topic :P

heb helaas niet genoeg tijd vreest ik.
Misschien kunnen zittende crewleden iets vertellen over het tijdsbeslag van het "algemeen crewlid" zijn. Is volgens mij net wat je er zelf van maakt. Als ik zo de functieomschrijving eens naleest valt het allemaal nogal mee, mening geven hoeft niet veel tijd in beslag te nemen, tenminste, als je toch al de grote lijnen op FDO en /5 volgt, het is natuurlijk wel handig als je weet waar je het over hebt. :)
De rest is meer een beetje op projectmatige basis als ik het zo allemaal eens zie, en als je met in totaal een man of acht bent kan het natuurlijk geen probleem zijn als je gedurende een bepaalde tijd wat minder tijd hebt. Chronisch tijdgebrek is natuurlijk wat lastiger, maar dan is een spoedcursus time-management misschien een idee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:07:
[...]
Been there, Done that ;)

Ik ben ermee gestopt omdat ik gedurende de tijd dat ik erin zat niet de tijd had om iets te betekenen voor DPC; dan moet je ook de conclusies trekken dat je het beter aan anderen kunt overlaten om de boel te stroomlijnen (kale koppen schijnen betere stroomlijning te hebben ;)).

Het is in ieder geval wel een gezellige boel in het #crew hoekje en zeerzeker ook daarbuiten dus ik kan iedereen die nog twijfelt het aanraden. Bijkomend voordeel is trouwens ook dat je daar geen last van mij hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Natuurlijk wil ik wel wat vertellen vertellen wat we als crewleden doen en hoeveel tijd er in gaat zitten.De afgelopen tijd hebben we een aantal zaken gedaan binnen de crew.

Ik noem als eerste de Wiki: Daar kwam kuuke met een voorstel van een soort wiki die we konden gebruiken, daar hebben we naar gekeken en deze geinstaleerd. Vervolgens de eerste vulling gedaan en het bekend gemaakt op /5.

Opnieuw instaleren van Audhumla: Hiervoor zijn er eerst veel backups gemaakt. De server opgehaald vanaf de hosting, opnieuw geinstaleerd. Er zijn er nog wat problemen met de database geweest enzo. Die zijn uiteindelijk ook opgelost. Dit heeft wel veel tijd gekost, maar het is je eigen keuze of je hier aan mee wil werken.

Ook zijn we van plan dit jaar een aantal evenementen te organiseren. Er valt dan te denken aan Paintballen, bowlen, een lanparty en de DPC HCC meet. Daar gaat altijd wat tijd in zitten

Ook heb je de kleinere dingen die moeten gebeuren. Up to date houden van de server, het beantwoorden van mailtjes, het plaatsen en zoeken van content en natuurlijk ook zorgen dat DPC gepromoot wordt.

Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 30 min per dag echt bezig ben met DPC. Daar zit het openen en reageren op dit soort topics ook bij in. Wanneer we met bovenstaande projecten bezig zijn kan het wel wat langer zijn. Nu is het wel zo dat ik woordvoerder ben en dat voor mij wat extra taken meebrengt mbt het beantwoorden van mail en PR activiteiten.

Ik hoop dat er zo een idee is ontstaat wat een crewlid allemaal doet en wat je er van kan verwachten. Het is natuurlijk altijd wat je er zelf van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:54

Marc H

- - Is wakker - -

* Marc H twijfelt of hij zal mailen :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:32

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Ik denk dat hoeveelheid tijd die je erin steekt nog niet eens zo belangrijk is maar eerder de wil om dingen op te pakken: bedenken van een goede faq structuur koste ook niet zoveel tijd maar je moet je er wel toe aanzetten om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

Tja, zoals ik op irc al zei iisschots, ik vind het best om mee te gaan werken, maar wil eerst wat taken binnen DB uitwerken en dat duurt nog wel even (heb al een keer een mini bijdrage aan de wiki geleverd :P)

http://www.divisionbrabant.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 22:51

NightBird

DPC-Crew Coding
SandStar schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 02:54:
Ik denk dat hoeveelheid tijd die je erin steekt nog niet eens zo belangrijk is maar eerder de wil om dingen op te pakken: bedenken van een goede faq structuur koste ook niet zoveel tijd maar je moet je er wel toe aanzetten om het te doen.
Precies, dat is het belangrijkst. Als je zin hebt om DPC te helpen, komt die tijd vanzelf. Niemand heeft namelijk tijd "over".

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:37

Grandmasg

What ever!!!!

* Grandmasg krabt zich bedenkelijk achter zijn oor en kijkt of hij de dag een half uur langer kan maken. Maar komt tot de conclusie dat het misschien toch niet z'n goed idee is.

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Je moet niet verwachten dat je echt elke dag 30min bezig bent. Ik denk dat het meer een soort van gemiddelde is.

Verder wordt niemand verplicht om echt z'n uren vol te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg

Grandmasg

What ever!!!!

Grandmasg schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 07:57:
* Grandmasg krabt zich bedenkelijk achter zijn oor en kijkt of hij de dag een half uur langer kan maken. Maar komt tot de conclusie dat het misschien toch niet z'n goed idee is.
FF korte uitleg.

Ten eerste had ik er wel oren naar, maar om het volgende laat ik het voorlopig even voor wat het is:

1. Zit midden in een wisseling van baan (ligt aan het aanbod van diegene die me wil hebben).
2. Zit denk ik nog te kort bij de groep (+/- 1 jaar)
3. Wie wil er nou een 'groentje' bij de crew betrekken ('groentje' : geen ervaring in regelen van grote evenementen).

Kan altijd weer veranderen, maar zo is het nu op dit moment!

Dingen die me wel beviel tot nu toe:
1. DPAD stats posten (Groei je vanzelf in door goed te kijken naar de 'ervaren' stats posters).
2. De 'infomatieve presentatie' na de HCC meeting onder het genot van een 'sapre rip'.
3. DPAD en tweakers.net is nu mijn vaste honk geworden.
4. Die 'schone lei' zit ik absoluut niet overin.

WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Grandmasg schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:21:
[...]

FF korte uitleg.

Ten eerste had ik er wel oren naar, maar om het volgende laat ik het voorlopig even voor wat het is:

1. Zit midden in een wisseling van baan (ligt aan het aanbod van diegene die me wil hebben).
2. Zit denk ik nog te kort bij de groep (+/- 1 jaar)
3. Wie wil er nou een 'groentje' bij de crew betrekken ('groentje' : geen ervaring in regelen van grote evenementen).
Over punt een kan ik weinig zeggen.
Punt twee en drie wel wat :)

Ik zat zelf ongeveer een jaar bij DPC toen ik in de Crew kwam een half jaar later ben ik woordvoerder geworden. De eerste keer dat ik iets groots organiseerde was het paintballen en dat was wel geslaagd. Dus ik zie de tijd dat jij bij DPC bent en het feit dat je nog een "groentje" bent als geen probleem. Er zijn meer crewleden, die het vaker hebben gedaan, die je er altijd bij willen ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg

Grandmasg

What ever!!!!

Oke, dat maakt mijn idee om misschien toch nog mee te doen positiever. Maar hou nog even een slag om de arm over puntje 1. (Raak dan mijn beste }:O kwijt, maar zodra de Qx6700 in prijs daalt komt er een verse weer bij).

nog een vraagje: Wanneer verstrijkt de aanmelding termijn???

WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik denk dat ik de persoon ben die al het langst twijfelt om de crew te joinen.

Als in: heel graag willen, maar de tijd niet kunnen vrijmaken.

Bij deze: ik twijfel verder ...

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als ik mee doe, verwacht ik dat die 10 andere aanmeldingen wel gaan lukken. De afgelopen 3x dat ik het probeerde kwam ik stemmen te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 16:44

Adm.Spock

Duik-Aap

Ik mag graag in de pap roeren met alle vier m'n apen-handjes, maar ik kan helaas niet dagelijks tijd vrijmaken (en dat wil ik ook niet, maar das een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:05:
Hmm als ik mee doe, verwacht ik dat die 10 andere aanmeldingen wel gaan lukken. De afgelopen 3x dat ik het probeerde kwam ik stemmen te kort :P
Ik stem op je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn mail is verstuurd, dus die 10 man die me wil aftroeven kan ook beginne met mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:20:
Zo mijn mail is verstuurd, dus die 10 man die me wil aftroeven kan ook beginne met mailen ;)
Mijn stem heb je! :)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:20:
Hoeveel betaal je mij voor mijn stem. Als Belg moet ik uiteraard wel een beetje corrupt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

100 euro !!

liegen tegen iemand die corrupt is mag >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
wel duur voor een corrupte belg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killerog, mijn stem heb je. Volgens mij kan je heel goed artikelen posten (schrijven kan je iig wel) en ben je een echte aanwinst voor de crew.

Toch jammer dat ik er niks over te zeggen heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 07:42:
Toch jammer dat ik er niks over te zeggen heb. :P
jammer?? :X

B) Ik zou bijna zeggen, meer aanmelden en minder stemmen verkopen hier.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik heb verder nog niemand gezien die zich kandidaat heeft gesteld? Zo krijgen we de crew nooit vol natuurlijk ;)

Je moet het natuurlijk ook zien, des te meer mensen in de crew, des te minder werk er per persoon verzet hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 17:20

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Pas op anders stel ik me kandidaat...

/me Freeze_XJ heeft eigenlijk te weinig tijd, met een relaxtic...

[update] : heeft zich toch maar aangemeld

[ Voor 16% gewijzigd door FreezeXJ op 13-02-2007 21:08 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We gaan zeker niet stemmen. Wat een gedoe zeg :P
Denk dat we woensdag maar eens de voorlopige balans op moeten maken. Dus het zou fijn zijn wanneer je wil op zijn laatst dinsdag mailt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dag om te mailen, spannend! ;)

Ik verwacht minstens 10 tegenkandidaten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg

Grandmasg

What ever!!!!

Ook mijn aanmelding is de deur uit.

1 maal ander maal, nog meer mensen die zich aan willen melden.

WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

/me laat deze ronde aan zich voorbij gaan en wacht rustig op de volgende :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1