Toon posts:

Hooiii

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoii ik heb een probleem met Gunbound.... :'(
hij werkt heel langzaam als ik het spel speel!!!! Bijvoorbeeld : als ik schiet dan gaat dat balkje knipperend en dan kan ik nooit goed raken :'( !!! ook de muis hapert en werkt langzaaam..!!
Wie weet daar een oplossing voor ???? ik heb dit probleem niet bij mijn moeder daar doet die het perfect maar bij mijn vader ( ouders zijn gescheiden) doet die het niet goed en werkt langzaam en hapert met het schieten ???
Wie weet OPLOSSING?????? plz help me!!!??

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12 23:23
euhm....is het niet gewoon een oude/trage pc???

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????? !!?!?!?!?!?!

Misschien even weghalen, duidelijke leestekens, scheelt de helft met lezen en reacties.

Welkom trouwens, lees ook de FAQ even door en gebruik de search :)

[ Voor 21% gewijzigd door LED-Maniak op 06-02-2007 18:19 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 16:52

vinnie1908

Appel != peer

Larsjee, welkom op GoT, dit is niet de bedoeling:

Registratievoorwaarden / korte FAQ

Als je deze doorneemt kan je proberen je post aan te passen met de edit knop. Ook kan je aangeven dat de topic-titel anders moet worden. Dit kan je doen door op:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif te klikken. Dit heb ik nu voor je gedaan alvast :)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Is dit een grap, toen ik de topic titel al zag had ik al zoiets van, Ow nee he

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou, of het een grap is of niet. Op deze manier hoort het niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.