Ik zit hier nu even tijdelijk op een Pentium133 van gateway waar ik 2x64mb sdram in heb gestopt alleen wordt er maar 48 herkent i.p.v. 128 is hier wat aan te doen?
Verwijderd
Ik ben bang dat je er nieuwe reepjes geheugen in moet prikken... Lijkt me een typisch geval van defect
nee de reepjes doen het wel in andere pcOp zondag 04 februari 2001 13:48 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik ben bang dat je er nieuwe reepjes geheugen in moet prikken... Lijkt me een typisch geval van defect
Verwijderd
heeft er eerst 48 mb geheugen in gezeten? Zo ja dan moet je even een benchmark proggie gebruiken en kijken hoeveel die aangeeft.
yep er zat eerst 48mb inOp zondag 04 februari 2001 13:51 schreef caveman85 het volgende:
heeft er eerst 48 mb geheugen in gezeten? Zo ja dan moet je even een benchmark proggie gebruiken en kijken hoeveel die aangeeft.
Verwijderd
Lijkt mij meer aan het voltage te liggen je had eerst edo en nu SDram
Maar zijn anders van EDO want dat is als ik het goed heb 5v En SDram is 3.3 dus kijk of je een jumper op je bordje kan verzetten
succ 6
Maar zijn anders van EDO want dat is als ik het goed heb 5v En SDram is 3.3 dus kijk of je een jumper op je bordje kan verzetten
succ 6
Verwijderd
Windows heeft vaak het probleem dat het niet gerefreshed word, dus moet je even kijken bij een benchmark proggei zoals sisoft sandra.. en als die het gewoon aangeeft zit het wel flex... dus gewoon f proberen
Verwijderd
Probeer ze es om te draaien... misschien dat dat helpt, anders ff kijken in de BIOS voor instellingen ofzo...
Pagina: 1