Toon posts:

Videokaart naar de ...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag besten mensen van het leven.

Ik heb sinds vandaag problemen met mijn spelletjes.
Ik starte op en kreeg dit te zien:

http://img119.imageshack.us/img119/8534/hoiwm7.jpg

Allemaal witte puntjes en dingetjes en doenetjes!.
Ik heb dit probleem al is eerder gehad! maar dat was 2 maanden geleden.

Het is met het spel Battlefield 2 en World of Warcraft.
Ik heb de video kaart ATI Radeon 9800 PRO.

Kheb geprobeerd de driver op nieuw te instaleren enz enz.
Als je de control center van ATI heb kan je 3d test doen met dat autotje, heb ik gedaan en daar heb ik het zelfde probleem!

http://img184.imageshack.us/img184/1061/hoi2rf9.jpg

Khoop dat ik snel geholpen kan worden!

Met vriendelijke groeten,

Tino Borst

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je hoeft niet te groeten op GoT.

Het ziet er inderdaad naar uit dat je videokaart op het einde van zijn leven is. Waarschijnlijk weinig aan te doen al kan je altijd even proberen drivers opnieuw te installeren, maar ik geef het weinig hoop.

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Haha ik dacht zonder het gelezen te hebben al aan een 9800pro! Heb ik zelf ook gehad met precies hetzelfde probleem. Wat is de temp. van je kaart en je computerkast? Bij mij was dit het begin van het einde.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:15

Outerspace

Admin General Chat
En als je andere drivers (Catalyst) gaat uittesten, krijg je het dan ook? Als je het dan weer krijgt, kan je dan eens testen met dxdiag?

Wauw, een sig!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 11:26
Ziet eruit als geheugen van de 9800 dat de geest gegeven heeft, heb dit vroeger ook weleens gehad.

Denk dat je er vanuit kan gaan dat de kaart overleden/aan het overlijden is. Temeer omdat de artifacts ook op je screenshots zichtbaar zijn wat dus een defecte monitor o.i.d. uitsluit.

Heb je de kaart al in een andere pc gehad?

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 20:09

Colan

sucks @ solderen

dit is wel vaker voorgekomen met de 9800pro's...ik geloof dat het was omdat de boel overhit raakte, omdat de koeler verstopr zat of omdat de koeler het geheugen niet genoeg koelde

Simplicity is de bom...

Verwijderd

ik vind het geen styl :), maar je kan het ook posetief zien, Eindelijk sneeuw in wow :P,

Ontopic: ik denk idd dat je kaart dood is, mischien word hij ook wel te warm ?

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09-2025

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Heb hetzelfde probleem met een ATi Mobility Radeon 9600. Ook in gewoon in Windows krijg je zulke artifact, maar dan veel heviger. Zodra je een game gaat draaien worden de kleuren erg raar. Zo worden er bijvoorbeeld gele en paarse (grote) stippen meegerenderd op textures. Het rare is dat deze kuren zich maar soms voordoen, en lang niet altijd.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-07 13:15

Steffy

Ayreonaut

Had ik met mijn 9700 Pro ook alleen dan veel erger, als ik me niet vergis is dan 1 van de pipelines kapot.

In ieder geval, het valt me wel op dat het altijd ATI kaarten zijn bij deze topics, rond die tijd waren ATI kaarten razend snel maar kwaliteit was ver te zoeken.

Verwijderd

Kijk eens of je cooler nog draait, en of je kaart erg warm wordt als je pc aan staat.
en anders, nieuwe cooler, of andere videokaart

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt! voor de hulp en reacties!

Ik dacht al zoiets, ik fiets maar snel naar computerwinkel verder om en ik haal een nieuwe :)

Ik ga even controleren ik had het al eerder pc gerest en weg was het!
Met de drivers heb ik allemaal gedownt geinstaleerd gedeinstaleert alles alles.
maar ik geef ook weinig hoop

harstikke bedankt snel naar de winkel fietsen!
Pagina: 1