Toon posts:

Crash door adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn Toshiba laptop heb ik een random adaptor. Deze adaptor kan je instellen op verschillende volts. Nu heb ik de adaptor hoger ingesteld dan de laptop aankan, en nu krijg ik m niet meer aan de praat. Kan dit worden opgelost?

Marieke

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Overige Hardware :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

met een beetje pech is er een zekering op de printplaat stuk ... heb je veel pech dan kun je de hele voeding vervangen.
klinkt in ider geval niet gezond, werkt hij nog wel op een (andere, volle ) accu ?

Iperf

Verwijderd

Hou er ook rekening mee dat een gemiddelde adaptor voor verschillende voltages die je bij de blokker of bart smit koopt in geen geval genoeg power kunnen leveren om een laptop op te draaien. :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-02 17:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:20:
Hou er ook rekening mee dat een gemiddelde adaptor voor verschillende voltages die je bij de blokker of bart smit koopt in geen geval genoeg power kunnen leveren om een laptop op te draaien. :)
Inderdaad, denk aan het aantal mAh en dergelijke.

Owja; in NL is het gewoon adapter hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 06-02-2007 21:22 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Denk dat je voeding dan idd stuk is. Als je geluk hebt is een elco'tje opgeblazen of een zekeringetje. Het is iig wel te repareren. Als je nog garantie hebt, gewoon mee terug gaan. Niet zeggen dat je er teveel spanning op hebt gezet natuurlijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door vingerfrits op 07-02-2007 18:03 ]

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Pagina: 1