[DIGITALE TV] Digivox werkt niet onder Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 11:24
Hallo, ik heb al enige tijd een MSI digivox a/d waarmee ik voorheen altijd gewoon tv mee kon kijken. Maar nu heb ik echter pas XP eraf gegooid en Vista geinstalleerd, en nu werkt het niet meer. Als ik het programma opstart, komt er dit te staan: "Can not render MPEG2 Demux filter". en komt er geen beeld. Ik heb al op de MSI site gekeken, maar er is nog geen vista programma, en volgens mij gaat dat ook nog wel even duren. Ik heb ook de compatibiliteitsmodus op windows XP gezet, maar dat had ook geen resultaat.

Weet iemand wat ik moet doen?

• martijnmaas370
???

[ Voor 50% gewijzigd door martijnmaas370 op 07-02-2007 13:03 ]

• martijnmaas370
ik heb ook al op drivers gezocht maar dat loste ook niets op dus... Als niemand het weet kunnen we beter het forum sluiten

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
martijnmaas370 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:09:
ik heb ook al op drivers gezocht maar dat loste ook niets op dus... Als niemand het weet kunnen we beter het forum sluiten
offtopic:
Een kick binnen 48 uur wordt doorgaans niet echt gewaardeerd.

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 15:23

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

het hele forum dicht gooien lijkt met wat rigoreus maar misschien het topic. :+

Maar heb je al andere compatibiliteits modes geprobeerd anders dan Win2K

Zijn er misschien andere programma's die wel werken onder WinVista en de Digivox kunnen gebruiken?

offtopic:
@ Neok_ Zinloze opmerkingen ook niet.

[ Voor 57% gewijzigd door SimplyMe op 07-02-2007 13:19 ]

• martijnmaas370
ik zou het zo gauw niet weten, maar bij windows media center kan je volgens mij wel een digitale tv toevoegen ofzo? hoe moet dat dan? ik heb nl. nog nooit met media center gewerkt, het progamma zoekt wel op kanalen, maar vindt er geen een.

[ Voor 14% gewijzigd door martijnmaas370 op 07-02-2007 13:31 ]

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 15:23

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Wordt je Digivox wel goed herkent binnen windows?
Is je Digivox goed geinstalleerd? Geen fouten dus.
Is alles nog wel goed aangesloten. Bekabeling e.d.

• martijnmaas370
ja, ik heb de kabels gelaten zoals ze waren, en het apparaat wordt ook herkent en geinstalleerd als MSI Digivox A/D Hybrid, dus...

• martijnmaas370
de analoge zenders doen het wel btw. en als ik 'can not render demux mpeg2 filter' wegklik, komt er: Warning: can not init direct show interface

kan ik die demux filter niet ergens downloaden ofzo??

[ Voor 76% gewijzigd door martijnmaas370 op 07-02-2007 16:21 ]

• martijnmaas370
heeft er ook niemand ervaring met het gebruik van een msi digivox of een andere tv tuner in combinatie met Windows Media Center, het programma werkt wel, maar hij vindt geen kanalen.

• martijnmaas370
kheb een mailtje van MSI gekregen met het volgende bericht:

Beste Martijn, Het feit dat de Digivox niet werkt onder Vista is omdat deze niet isgecertificeerd voor Vista. Tevens de software is hiervoor niet geschikt,want deze is bedoelt voor Windows MCE. Misschien dat dit in de toekomstwordt gerealiseerd, maar er is een grotere kans dat er een nieuw productwordt gelanceerd speciaal voor Vista.
Met vriendelijke groet,
MSI Support Team
Ekkersrijt 60505692 GA Son

Is er dan ook geen manier om het apparaat te certificeren?

Verwijderd

Ik vermoed dat ze je dat dan wel verteld hadden. Je moet dus waarschijnlijk dat nieuwe product van ze kopen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De enige juiste oplossing is inderdaad contact met de fabrikant. Je kan een product echter niet zelf certificeren; de enige oplossing is dan wachten tot de fabrikant met een ander product komt. Verder zie ik geen enkele reden dit topic te starten; vooral door je dubbelposts, schreeuwerige topictitel, kick binnen 24 uur en onvolledigheid. Ik stel voor dat je hier in het vervolg zelf op let

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.