Na vele reacties en de shopsurvey door gelezen te hebben van GSM24.nl begin ik hem toch te knijpen.
Ik heb voor m'n vriendin, de E900 besteld, afgelopen vrijdag al betaald. Alles prima, krijg ik paar dagen later een telefoontje, dat de zwarte niet meer op voorraad was, nou prima dacht ik, ze hadden nog wel een rode. Die vind ik persoonlijk mooier voor een vrouw, dus, ik vond het wel goed dat ze die sturen. Nu, weer een paardagen later, nog niks ontvangen, terwijl ik gisteren, gebeld had of ze hem al verstuurd hadden, en dat hadden ze, ik zou hem gister nog in de bus krijgen.... Vandaag, dinsdag 6 Feb. nog niks ontvangen.
Ook lees ik veel dat de telefoons 2e hands zijn, en niet nieuw.
Ik quote:
Wat moet ik doen als het idd een gehackte versie is... Of als er bijv een Branded logo op staat....
Ook geloven ze de klanten vaak niet las ik in de shopsurvey.
Kan ik als dit mij idd gaat overkomen, mijn geld terugkrijgen? En juridische mogelijkheden, kan ik die gebruiken? (ik maak iig foto's van de verpakking zodra hij toch (ooit) nog binnenkomt.)
Alvast bedankt.
Ik heb voor m'n vriendin, de E900 besteld, afgelopen vrijdag al betaald. Alles prima, krijg ik paar dagen later een telefoontje, dat de zwarte niet meer op voorraad was, nou prima dacht ik, ze hadden nog wel een rode. Die vind ik persoonlijk mooier voor een vrouw, dus, ik vond het wel goed dat ze die sturen. Nu, weer een paardagen later, nog niks ontvangen, terwijl ik gisteren, gebeld had of ze hem al verstuurd hadden, en dat hadden ze, ik zou hem gister nog in de bus krijgen.... Vandaag, dinsdag 6 Feb. nog niks ontvangen.
Ik quote:
Dit bericht komt uit de shopsurvey.Zondag avond besteld, woensdag aangeboden voor aflevering (niet thuis), gebeld met transporteur om vrijdag opnieuw te laten aanbieden. Na aankomst is het paketje ruim voldoende voorzien van bescherming. Echter trekken we de doos open, is het toestel er eerder uit geweest. Kleine gebruikskrasjes, simmodule is open geweest, er zit vuiligheid onder de kap van de camera lens. Kijken we beter naar de doos van Nokia, is het zegel dus verbroken, en er een sticker van gsm24 overheem geplakt: accepteer enkel ongeopende verpakking. Nou lekker is dat. Meteen bellen: "Nee meneer, dat kan niet en dat heb ik nog nooit meegemaakt." *kuch kuch* en die beoordeling op tweakers dan, van een gebruikt toestel? "Oh, maar dat is een misverstand." Nooit van gehoord dus, ja ja. Later nog even gekeken wat er op het toestel stond: jawel een foto van een jongen in een belwinkel. "Nee meneer dat kan echt niet: die zal u zelf er wel op hebben gezet."
Wat moet ik doen als het idd een gehackte versie is... Of als er bijv een Branded logo op staat....
Ook geloven ze de klanten vaak niet las ik in de shopsurvey.
Kan ik als dit mij idd gaat overkomen, mijn geld terugkrijgen? En juridische mogelijkheden, kan ik die gebruiken? (ik maak iig foto's van de verpakking zodra hij toch (ooit) nog binnenkomt.)
Alvast bedankt.