Toon posts:

Streaming video op je website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als deze discussie al is gevoerd, maar ik vroeg mezelf af of er nou een algemeen aanvaarde applicatie is om streaming video op je website te laten afspelen.
Naar mijn weten wordt Flash tot nu toe gezien als het beste middel hiervoor, maar hier loop je tegen 't feit aan dat niet iedereen de Flash plugin geinstalleerd heeft.
Verder kan je een filmpje embedden, maar dan loop je tegen een balk bovenin aan zoals http://www.public.iastate.edu/~rdalhoff/embedvideo.html. (pas op, laadt een aantal filmpjes)
Kortom, hoe wil je voor een professioneel bedrijf een filmpje online zetten en tegemoet komen aan de eisen dat 't voor iedereen zichtbaar moet zijn en dat 't geen hinderlijke berichten weergeeft?

Verwijderd

Topicstarter
OK ik kom hier iets tegen wat gebruik maakt van ASX, Klik

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
flash?
er zijn inmiddels hele reeksen met flash apps die van bepaalde media flash dingen willen maken.
Deze kunnen zonder allerlij troep afspelen op 99% van alle pc's

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:10:
OK ik kom hier iets tegen wat gebruik maakt van ASX, Klik
Brrrr, dan krijg je weer problemen in Firefox.

Ik zou gewoon Flash pakken, dat is de meest geinstalleerde plugin ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Hij speelt prima af in Firefox volgens mij?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Bijna iedereen heeft Flash geinstalleerd. Als het niet geinstalleerd is, is het met 2 keer klikken te installeren, transparant voor de gebruikers (99% van de pc's).
Als je daarentegen ASX/WMV/Watooit gebruikt, heb je grote kans dat het niet gaat werken op de verscheidene niet-windows-operating systems (15+% van pc's) of bij mensen die de codecs niet geinstalleerd hebben.

Ga gewoon voor flash, dan werkt het voor nagenoeg iedereen.

Copy.com

Pagina: 1