[vc++] rare extra libs bij linken

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik heb een ontzettend grote solution van iemand gekregen. Hierin staan enkele projecten. Elk project heeft oa zijn eigen link instellingen. Deze staan in principe allemaal goed.

Maar nu komt het. Bij command line staat:
/OUT:"C:\Documents and Settings\eric.staal\My Documents\AmiHome\trunk\Build\Targets\x86-microsoft-win32-vs2005\AmIHome\Debug\App_Locator.exe"
/INCREMENTAL /NOLOGO /MANIFEST
/MANIFESTFILE:"Debug\App_Locator.exe.intermediate.manifest"
/DEBUG
/PDB:"c:\Documents and Settings\eric.staal\My Documents\AmiHome\trunk\Build\Targets\x86-microsoft-win32-vs2005\AmIHome\debug\App_Locator.pdb"
/SUBSYSTEM:CONSOLE /STACK:5242880,5242880 /MACHINE:X86
/ERRORREPORT:PROMPT ws2_32.lib ..\..\..\..\Source\ThirdParty\mysql++-2.1.1
\lib\Debug\mysqlpp.lib ..\..\..\..\Source\ThirdParty\mysql\lib\debug\libmysql.lib
kernel32.lib user32.lib gdi32.lib winspool.lib comdlg32.lib advapi32.lib shell32.lib
ole32.lib oleaut32.lib uuid.lib odbc32.lib odbccp32.lib
"..\..\..\..\source\thirdparty\platinum\thirdparty\neptune\build\neptune\targets\x86-microsoft-win32-vs2003\debug\neptune.lib"
"..\..\..\..\source\thirdparty\platinum\build\platinum\targets\x86-microsoft-win32-vs2003\debug\platinum.lib"
"..\amihome\debug\comp_repository.lib"
de regels:
code:
1
 "..\..\..\..\source\thirdparty\platinum\thirdparty\neptune\build\neptune\targets\x86-microsoft-win32-vs2003\debug\neptune.lib"

en:
code:
1
"..\..\..\..\source\thirdparty\platinum\build\platinum\targets\x86-microsoft-win32-vs2003\debug\platinum.lib" "..\amihome\debug\comp_repository.lib"
heb ik nergens in de properties van het project ingevoerd.

Ik snap niet waar dit project deze extra link instellingen vandaan haalt. En belangrijkrijker nog, hoe ik ze weg krijg....

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Als ik het me goed herinner zijn die solutions (sln) en projecten (vcproj) doodgewone tekstbestanden met een (soort van) xml inhoud. Je zou dus een keertje kunnen zoeken op bestandsinhoud (bvb op 'neptune.lib') om na te gaan of een van die projecten niet toevallig die libs heeft staan? Het zijn zeker geen standaard libraries van Visual Studio; dus moeten ze op een of andere manier worden opgegeven :)

Over het weghalen dan: in principe kun je gewoon solutions en projecten manueel aanpassen met een editor, maar als je niet goed weet wat je aan het doen ben zou ik toch even backups nemen. Voor je het weet beslist Visual Studio immers dat het ding corrupt is geworden ofzo...