Toon posts:

A7V Bios ..... Welke ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YO,

Er zijn nou al zo veel biosen van de Asus A7V uitgekomen, welke kan ik het beste voor de performance en stabieliteit installeren ???

Grtx alvast !

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

1005C of 1005D.

Virussen? Scan ze hier!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
1004d ;)
Ik heb alleen hangers in wink2000
na een uptime van minimaal 1 en maximaal 3 dagen, alleen ik denk dat dat aan mijn drivers ligt van mijn Matrox G400 ofzo, want hij hangt niet met een blauw scherm ofzo, het beeld wordt of heeeeeel vaaaaag, of een spontane FREEZE :(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

1005b
kep 1005c en 1005d nog niet geprobeerd..... ik heb gewoon zoveel gezeik gehad met dit bord, dat ik het spuugzat ben. Nu draait het stabiel.... en je weet het...

If it ain't broken, don't fix it

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 04 februari 2001 13:49 schreef Ruben_Pruim het volgende:
1004d ;)
alleen ik denk dat dat aan mijn drivers ligt van mijn Matrox G400 ofzo, want hij hangt niet met een blauw scherm ofzo, het beeld wordt of heeeeeel vaaaaag, of een spontane FREEZE :(
Heb ik ook last van met dezelfde bios :(:(:(:(:(:(

Is al 2 keer gebeurd:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/fredwilkes/weer2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/fredwilkes/beeldschermprobleem2.jpg

Ligt aan de bios, want er was nog iemand mee, maar heb W2K eropstaan(geen dualboot), en kan niet in dos komen :(:(:(:, en heb al en keer geflashed, en heb toen W2K eraf moeten gooien, en ik heb op korte termijn effe geen zin om het weer eraf te gooien.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Die freeze waar jullie het over hebben (beeld stopt muis niet) was een probleem dat ik alleen had met de 1004 bios, toen ik overstapte op 1005C waren al mijn problemen weg. Als je in de 1004 bios de performance setting op normal zet (dus fast writes off en max agp 2X) zal je zien dat je geen freezes meer krijgt.

• Woef
  • Niet online
Ja inderdaad dat had ik ook,
vet verrot. Vooral als je lekker aan het scripten ben enzo..

Verwijderd

ja ik heb ook al dikwijls geprobeerd om de bios setting op normal ipv optimal te zetten, maar dat savet mijn bios nooit! als ik weer terug ga staat er alsnog optimal...
ik heb 1005c trouwes

Verwijderd

test.

Verwijderd

Sinds dat ik 1005d heb draaien gaat hij retestabiel.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 06 februari 2001 12:42 schreef zatte len het volgende:
ja ik heb ook al dikwijls geprobeerd om de bios setting op normal ipv optimal te zetten, maar dat savet mijn bios nooit! als ik weer terug ga staat er alsnog optimal...
ik heb 1005c trouwes
Inderdaad. Dat is een vreemd bugje, ik heb hem ook (met een rev 1.02-plankje). 1005D heeft die bug nog steeds overigens, maar goed , hij draait-er stabiel mee, dus ik houd het maar zo.

Virussen? Scan ze hier!

• Woef
  • Niet online
Hebben jullie ook die roelerende G400 ;) ?

Verwijderd

Iemand al de bios van de A7V133 op de A7V geprobeert?

http://www.amdmb.com/vb/showthread.php?threadid=24563

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
Ja ik heb het bios van de A7V erop geflashed en het werkt gewoon. Ik weet niet of het sneller is ofzo heb niet ervoor gebenchmarkt en daarna ook niet.
Pagina: 1