Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Niemand?
Kicken mag pas na 24 uur
heb je al wat boeken zelf gevonden? Zo ja. post het dan..
Lethalis, je vraag is vrij specifiek dus de kans is groot dat je even geduld moet hebben op een reactie. En zoals Silver7 al aangeeft mag je pas na 24 uur kicken
De LOI geeft AMBI, en daar zit HSB in - maar dat wist je vast al 
Check hun site even, wellicht heb je met het aanvragen van een informatiepakket de gevraagde info al boven
Overigens heb ik zelf normaal HBO gedaan, en wij maakten gebruik van "Gestructureerde Analyse" van Yourdon. Das een aardige pil kan ik je melden, maar goed te doen
Check hun site even, wellicht heb je met het aanvragen van een informatiepakket de gevraagde info al boven
Overigens heb ik zelf normaal HBO gedaan, en wij maakten gebruik van "Gestructureerde Analyse" van Yourdon. Das een aardige pil kan ik je melden, maar goed te doen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Okee...
www.exin.nl
-> Examens->Ambi
Klik in venster op HSB.1
Klik in linker frame op modulebeschrijving
Klik in rechter frame op "Kies print voor volledige modulebeschrijving"
De PDF die je dan krijgt omvat onder andere de boekenlijst, met daarin zelfs nog welke hoofdstukken je moet lezen
Dit geldt overigens voor alle opleidingen van Exin... (dus alle info is gewoon op exin.nl te vinden)
Bij mij was de rechtstreekse link uiteindelijk http://www.exin.nl/pdfout/2007020709105945334417.pdf maar het zou kunnen dat dat een gegenereerde link was..
www.exin.nl
-> Examens->Ambi
Klik in venster op HSB.1
Klik in linker frame op modulebeschrijving
Klik in rechter frame op "Kies print voor volledige modulebeschrijving"
De PDF die je dan krijgt omvat onder andere de boekenlijst, met daarin zelfs nog welke hoofdstukken je moet lezen
Dit geldt overigens voor alle opleidingen van Exin... (dus alle info is gewoon op exin.nl te vinden)
Bij mij was de rechtstreekse link uiteindelijk http://www.exin.nl/pdfout/2007020709105945334417.pdf maar het zou kunnen dat dat een gegenereerde link was..
Doe maar gek! Anderen doen al gewoon genoeg :P
Dank u 
Dat ik dat niet heb gezien!
Dat ik dat niet heb gezien!
Eerlijk gezegd moest ik de eerste keer ook flink zoeken.. Had de links links niet gezien
Kijk ook 's naar de Short tracks btw.. Daar zitten (vind ik) ook wel interessante dingen bij..
Doe maar gek! Anderen doen al gewoon genoeg :P
Sowiesotyrion70 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:42:
Eerlijk gezegd moest ik de eerste keer ook flink zoeken.. Had de links links niet gezienKijk ook 's naar de Short tracks btw.. Daar zitten (vind ik) ook wel interessante dingen bij..
Ik heb bijvoorbeeld al ISF en ISMA gehaald (security). Op het moment ben ik nog bezig met NISA en daarna wil ik HSB gaan doen
Pagina: 1