Migratie naar 'KPN multi-brands' [jaarcijfer informatie]

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:42
Hier: http://www.kpn.com/upload...006_Q4_Final_External.xls, staat: "...acquired customers which will be migrated to one of KPN's multi-brands over time."

Kies tab 'Fixed Con-KPIs' en dan bij KPN Broadband ISP customers.
(Of: screenshot: Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/3259/migrationtokpnmultibransz7.jpg)

'Other' is 166.000 abonnees en daarvan zijn er dus een aantal 'aangekocht' en deze worden nog gemigreerd.

Hoeveel van de 166.000 van welke gekochte isp worden naar welk brand gemigreerd?
Wordt Speedlinq een 'brand' of gemigreerd?
Eigenlijk: Ik zou die 166.000 graag onderverdeeld willen zien!
Gaan de abo's van Speedlinq en Tiscali (na goedkeuring NMA) over naar één van de KPN-brands?

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• Ziroccan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 20:39
Tiscali heeft iets van 280.000 abonnee's, dus zijn deze niet in de cijfers verwerkt.

http://www.webwereld.nl/articles/42892/tiscali

[ Voor 8% gewijzigd door Ziroccan op 06-02-2007 21:25 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:42

knakworst

Get more sats!

Hieruit valt wel te zien dat XS4All leegloopt. Dankzij overname HCCnet en Demon zijn ze ten opzichte van vorig jaar nog gestegen, maar het afgelopen kwartaal zijn ze er veel kwijt geraakt.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54
De XS4ALL-ONLY klanten hebben ook geen relatie meer met KPN, en zie je dus in dit overzicht niet terug. En dat is beschikbaar vanaf half december, en de aanvraag "liep storm" zoals XS4ALL zelf zei.

Dus een deel van die "kwijtgeraakte" XS4ALL aansluitingen zitten nog wel bij XS4ALL, maar niet meer via KPN.

Whatever

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Sloompie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:05:
De XS4ALL-ONLY klanten hebben ook geen relatie meer met KPN, en zie je dus in dit overzicht niet terug. En dat is beschikbaar vanaf half december, en de aanvraag "liep storm" zoals XS4ALL zelf zei.

Dus een deel van die "kwijtgeraakte" XS4ALL aansluitingen zitten nog wel bij XS4ALL, maar niet meer via KPN.
XS4all is een volledige KPN dochter onderneming. Dus ook de XS4all-Only lijnen (zijn KPN bitstream(2) lijnen) zie je gewoon terug in de KPN jaarcijfers natuurlijk.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
knakworst schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:54:
Hieruit valt wel te zien dat XS4All leegloopt. Dankzij overname HCCnet en Demon zijn ze ten opzichte van vorig jaar nog gestegen, maar het afgelopen kwartaal zijn ze er veel kwijt geraakt.
Hcc was nog net een stapje goedkoper. Ik ben zelf ook overgestapt toen ik ineens 10 euro per maand meer moest gaan betalen bij XS4ALL dat is gewoon belachelijk. Nu met volle tevredenheid bij Orange. :)

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
XS4ALL loopt niet bepaald leeg. Ze hebben in 2006 een enorme groei op de zakelijke markt meegemaakt.
Volgens mij zijn er ook meer particuliere diensten in vergelijking met 2005, maar dat weet ik niet zeker. Om dat zeker te weten zullen we moeten wachten totdat het bedrijfsportret wordt uitgebracht. Daar kunnen we het wel in zien.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Pagina: 1