Toon posts:

[Barebone] Multimedia device

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In plaats van een dvd speler en andere apparatuur aan te schaffen, overweeg ik een barebone pc in elkaar te schroeven voor onder de HDTV, om hier mogelijk digitale (misschien analoge) TV op te kijken / op te nemen, te internetten (video on demand), en DVD's mee te kijken. Ik zit nog met een aantal vragen.
-Is de kwaliteit van het opnemen/TV kijken even hoog als dat bij een normale televisie met een dvd/harddisk recorder het geval is?
-Hoe zwaar moet de hardware zijn om voor deze doeleinden een degelijk systeempje in elkaar te zetten? Past dit in een barebone?
-Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten? Zouden jullie zo'n multimedia oplossing aanraden voor bij de televisie?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 15:21

vinnie1908

Appel != peer

Wat heb je zelf gezocht?!

Het is de bedoeling, zoals hier te lezen: Registratievoorwaarden / korte FAQ dat je zelf ook wel wat doet en laat zien wat je gedaan hebt.

-> Ja dat kan, ligt er aan of je en wat voor compressie je wilt
-> Normaal systeem, niet zo heel spannend
-> Natuurlijk past dit
-> Ik zou een goede TV kaart nemen als je wilt kijken ;)

Voor de rest, moet je zelf ook wat doen voordat je een topic opent.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."