Hallo
Ik heb sinds kort een vast contract en zou wel een laptop kunnen gebruiken voor zowel mijn werk (IT-support) als vrije tijd. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met producen, voor gamen heb ik wel een krachtiger desktop. Mijn notebook zou in 't weekend vooral dienen om livesets te geven.
Nu ben ik op zoek naar laptop met een budget van ongeveer 1500-1800 euro. Deze zou ik ongeveer twee tot drie jaar willen gebruiken, dus mss ook afbetalen op deze termijn (als dit wat voordelig blijkt).
Wat ik er ongeveer in zou willen hebben
- Core 2 Duo Processor (liefst vanaf 2,0 Ghz)
- 1 of 2 Gb DDR2 RAM
- Minstens 80 Gb HDD, liefst 120 ofzo (als 7200 RPM lukt, des te beter)
- Videokaart is niet echt prioriteit, maar liever dat dan shared video memory.
- Win XP PRO
- maximum 15" scherm, voor verbruik en gewicht.
- Belgische keyboard layout, maar da's bijzaak.
Ik wil in feite gewoon een krachtig systeem, met Windows XP en geen Vista.
Qua merken had ik gedacht aan Sony, Dell, Lenovo, MSI en Asus.
Ben niet echt een voorstander van Acer of HP.
Iemand die een bepaald merk of type kan aanraden, ergens een niet te missen aanbieding gezien?
Bedankt voor advies ;-)
Ik heb sinds kort een vast contract en zou wel een laptop kunnen gebruiken voor zowel mijn werk (IT-support) als vrije tijd. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met producen, voor gamen heb ik wel een krachtiger desktop. Mijn notebook zou in 't weekend vooral dienen om livesets te geven.
Nu ben ik op zoek naar laptop met een budget van ongeveer 1500-1800 euro. Deze zou ik ongeveer twee tot drie jaar willen gebruiken, dus mss ook afbetalen op deze termijn (als dit wat voordelig blijkt).
Wat ik er ongeveer in zou willen hebben
- Core 2 Duo Processor (liefst vanaf 2,0 Ghz)
- 1 of 2 Gb DDR2 RAM
- Minstens 80 Gb HDD, liefst 120 ofzo (als 7200 RPM lukt, des te beter)
- Videokaart is niet echt prioriteit, maar liever dat dan shared video memory.
- Win XP PRO
- maximum 15" scherm, voor verbruik en gewicht.
- Belgische keyboard layout, maar da's bijzaak.
Ik wil in feite gewoon een krachtig systeem, met Windows XP en geen Vista.
Qua merken had ik gedacht aan Sony, Dell, Lenovo, MSI en Asus.
Ben niet echt een voorstander van Acer of HP.
Iemand die een bepaald merk of type kan aanraden, ergens een niet te missen aanbieding gezien?
Bedankt voor advies ;-)