De huidige situatie geeft geen rechten om in eén bepaald persoon zijn kunnen agenda te kijken. alleen als er via planning wordt gekeken worden de uren van de persoon die bezet zijn toch getoond. Dit is niet de bedoeling. Is dit te blokkeren?
In Outlook 2000 heb je onder extra -> opties een knop "agenda opties". Daar zit dan weer een knop "Opties omtrend vrije/bezette tijden". Daar kan je instellen hoeveel maanden aan informatie hij moet publiceren en hoe vaak hij moet publiceren. Wellicht dat als je daar gewoon opgeeft dat hij 0 maanden moet publiceren, hij niets meer publiceert?
Misschien is er wel een betere oplossing hiervoor, maar wellicht helpt dit..
Geprobeerd maar helaas dit werkt niet.krietjur schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:42:
In Outlook 2000 heb je onder extra -> opties een knop "agenda opties". Daar zit dan weer een knop "Opties omtrend vrije/bezette tijden". Daar kan je instellen hoeveel maanden aan informatie hij moet publiceren en hoe vaak hij moet publiceren. Wellicht dat als je daar gewoon opgeeft dat hij 0 maanden moet publiceren, hij niets meer publiceert?
Ik heb zelf nog wat onderzocht en heb uitgevonden hoe je iedereen kunt blokkeren uit de Planning bij Vergaderings verzoeken. Alleen dit is niet de bedoeling. Er moet maar een persoon geblokkeerd worden.
Verwijderd
Beste SimRam,
Ik zag dat jij hier ietwat mee gestoeid had. Nu is mijn vraag kan aangeven waar jij iedereen geblokt hebt? Ik wil deze functie juist wel hebben
groet,
Ferry
Ik zag dat jij hier ietwat mee gestoeid had. Nu is mijn vraag kan aangeven waar jij iedereen geblokt hebt? Ik wil deze functie juist wel hebben
groet,
Ferry