Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ok, laat ik het dan zo stellen.. heeft iemand hier ooit wel eens van BearingPoint gehoord?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Vriendin van me is er pas begonnen, maar ik denk dat het nog te vers is om haar nu al te laten oordelen! 
Wat ik weet is dat ze goed betalen en dat ze hard op zoek zijn naar mensen. Dus, waarom zou je de gok niet nemen?
Wat ik weet is dat ze goed betalen en dat ze hard op zoek zijn naar mensen. Dus, waarom zou je de gok niet nemen?
Wel sneaky van hun Recruitment afdeling: wil je op hun website de vacatures zien, moet je je eerst registreren. En dan kun je ook meteen een profiel van jezelf aanmaken. 2 vliegen in 1 klap dus
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat ze goed betalen wil ik best geloven - maar ben meer geintereseerd in de sfeer, cultuur, internationale projecten, doorgroei mogelijkheden
Je kunt de vacatures gewoon zien hoor:The Eagle schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:49:
Wel sneaky van hun Recruitment afdeling: wil je op hun website de vacatures zien, moet je je eerst registreren. En dan kun je ook meteen een profiel van jezelf aanmaken. 2 vliegen in 1 klap dus
https://be.recruitmax.com/MAIN/careerportal/default.cfm
Hij is alleen niet helemaal compleet volgens mij want bepaalde duitse vacatures kan ik daar niet op vinden. (Die ik wel op Monster.de kan vinden).
Maar meer input over BearingPoint is zeker gewenst - ik ben ook benieuwd naar de sollicitatie procedure.
Maar meer input over BearingPoint is zeker gewenst - ik ben ook benieuwd naar de sollicitatie procedure.
Niemand die inmiddels iets meer weet?
Nope.. ik heb ze wel in Aken gezien op zo'n recruiting dag. Ze waren daar erg geintereseerd in technici en studenten vd BA
Pagina: 1