Ik heb hier een ontzettend bekend probleem in MS Outlook 2002 (SP3). Als de gebruiker een e-mail in HTML ontvangt dan krijgt hij in plaats van de figuren allemaal rode kruisjes in zijn e-mail. Nu had ik dit probleem in het verleden wel eens vaker gehad en ik verwachte dan ook geen probleem met het oplossen hiervan. De realiteit is echter anders, mijn ideëen zijn op. Ik ben er inmiddels al weer dik een uur aan het zoeken en proberen, zonder enig succes.
De oplossingen die ik heb geprobeerd zijn;
- Internet Explorer security options terug gezet naar default.
- E-mail indeling op RTF en HTML gezet
- Microsoft Word als e-mail editor gebruikt
- Vinkje in 'internet indeling', welke er voor zorgt dat afbeeldingen worden meegezonden, aangezet.
- Nagekeken of het vinkje show pictures in de beveiligingsinstellingen in IE onder het kopje 'multimedia' aanstonden.
- Antivirus uitgezet (Trend Micro)
Dit zijn eigenlijk alle mogelijke oorzaken die ik kan vinden op het internet, maar ze lossen mijn probleem niet op. De gebruiker zit in een domein met besturingssysteem Windows XP (SP2, alle updates gedaan), verder is er niks vreemds aan de configuratie.
Kan iemand van jullie me misschien op het goede spoor zetten, mijn ideëen zijn namelijk helemaal op.
De oplossingen die ik heb geprobeerd zijn;
- Internet Explorer security options terug gezet naar default.
- E-mail indeling op RTF en HTML gezet
- Microsoft Word als e-mail editor gebruikt
- Vinkje in 'internet indeling', welke er voor zorgt dat afbeeldingen worden meegezonden, aangezet.
- Nagekeken of het vinkje show pictures in de beveiligingsinstellingen in IE onder het kopje 'multimedia' aanstonden.
- Antivirus uitgezet (Trend Micro)
Dit zijn eigenlijk alle mogelijke oorzaken die ik kan vinden op het internet, maar ze lossen mijn probleem niet op. De gebruiker zit in een domein met besturingssysteem Windows XP (SP2, alle updates gedaan), verder is er niks vreemds aan de configuratie.
Kan iemand van jullie me misschien op het goede spoor zetten, mijn ideëen zijn namelijk helemaal op.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!