Toon posts:

[Office2007] Deployment met individuele licenses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot aantal losse Office 2007 licenses voor op een aantal werkplekken. Nu is er pas begonnen met het inrichten van een Windows 2003 server en worden hier ook applicaties mee deployed op de werkplekken die nu inloggen op het domein.

Ik kan nu echter nergens vinden hoe dit kan worden gedaan met allemaal losse licenses. Ik weet dat er speciale licenses zijn voor het deployen van office op een netwerk, maar aangezien deze nu al los waren aangeschaft... Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik vraag me ook af hoe het dan gaat met de activatie...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je vast zit aan een voor een de licenties op de werkstations in te typen. Er zijn niet voor niets "speciale" licenties om dat te doen wat jij wil.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Inderdaad. Je had beter kunnen kiezen voor de VLK licentievorm. Je leverancier zou je hier alles over moeten kunnen vertellen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat de licensies al zijn aangeschaf voor we met dat deployen zijn begonnen. Is het wel mogelijk om office zo te deployen en dan de licensies op elke pc apart in te typen/activeren of moet nu office op elke pc apart geïnstalleerd gaan worden?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Je kan het deployen zonder problemen doen, echter zal je achteraf alle pc's af moeten lopen om de key in te voeren.

Office 2007 kan je namelijk zonder key installeren en enkele malen opstarten zonder key, waarna de key ingevoerd moet worden...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt, dan is de schade nog beperkt gelukkig...
Pagina: 1