Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mcafee Virusscan Enterprise blokkeert Webmailserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via GOT en Google heb ik niets kunnen vinden, Mcafee kan/wil me niet helpen aangezien ik een Mcafee VirusScan Enterprise+Anti Spyware Module 8.0.0 heb voor thuisgebruik. Deze is dus van het bedrijf waar ik werk en men heeft een licentie afgesloten die mederwerkers toestaat deze ook thuis te gebruiken (zonder ondersteuning)
Nu het probleem. Op een XP-Pro machine draai ik de Desknow Webmailserver. Sinds het installeren van Mcafee wordt de uitgaande mail van de Server geblokkeerd. Wanneer ik de Scanner uitzet lukt dat wel. Ik kan echter niet vinden welke instelling deze blokkering regelt. Al diverse vinkjes aan en uit gezet, maar met virusscan ingeschakeld nog geen mail kunnen versturen.

Stom Stom Stom,
Via de amerikaanse site via de knowledgebase het antwoord gevonden. Had weliswaar betrekking op Microsoft Exchange, maar het werkt: Via het programma's>Network Associates (kun je niet aan zien dat het bij Mcafee hoort voor je het selecteerd)>Virusscanconsole>Poortblokkering Het item "voorkom mass mailing" uitzetten en alles werkt weer :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 10:39 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Dank voor de update. Dan pas ik nog even de topictitel aan zodat het makkelijker is te vinden door anderen, Enterpice is geen product ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:51:
offtopic:
Dank voor de update. Dan pas ik nog even de topictitel aan zodat het makkelijker is te vinden door anderen, Enterpice is geen product ;)
Typen zonder lenzen blijkt ook geen goede onderneming :+

..en "selecteerd" had ook met een t moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 11:49 ]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Dat is ook altijd het eerste wat ik uitvink na de installatie van MCafee, erg handig die optie :P