Toon posts:

Terminal Server naast Gewone server

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met een terminal server te installeren (windows 2003 server).
Nu komt deze naast de normale server te staan waar DHCP DNS AD etc... op draait..

Nu is mijn vraag hoe ik de terminal server moet instellen zodat hij kijkt naar de gebruikers etc die op de andere server staan? Met inloggen etc dus...

Iemand een korte uitleg? Of de juiste zoekwoorden op google voor uitleg....

Groeten Mitch

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat haalt ie toch gewoon uit AD? :? Als je tenminste die TS het domein laat joinen als member server.

Dit is wel heel basic hoor :/

Uit de FAQ
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

[ Voor 130% gewijzigd door Gunner op 06-02-2007 09:35 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:33:
Dat haalt ie toch gewoon uit AD? :?
In het domain hangen en klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Owjaah tuurlijk... Beetje dom idd...

Sorry jongens k ben er helemaal niet bij met mijn gedachten! Door allerlei dingen ;) maar is ihier n technisch forum he? ;) haha..

Toch thx

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:45:
Sorry jongens k ben er helemaal niet bij met mijn gedachten! Door allerlei dingen ;) maar is ihier n technisch forum he? ;) haha..
Ja een technisch forum waar toch wel enig niveau van de gebruikers verwacht wordt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Gunner, voor terechtwijzingen er zijn de mods. Die hebben er ook handigere tooltjes voor ;)

Anyway. Lees dus gewoon even een handleiding, daar zijn ze voor bedoeld. Succes :)

Als je er met je gedachten niet bij bent wil je er hoe dan ook nog niet aan beginnen. Dan ga je fouten maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.