Ati Avivo transcode in Vista X64?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PSYch0landeR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 08:31

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Topicstarter
Ik heb al op verschillenden plekken gezocht maar kan het niet vinden.

Is het mogelijk om ati transcode met Avivo te laten werken in Vista X64?

Ik heb een X1950XTX van sapphire en heb al van de cd die uit december komt transcode en avivo codecs geinstalled maar ik kom met geen mogelijkheid bij het transcode

Iemand een oplossing?

• PSYch0landeR

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Topicstarter
Niemand? :/

• fevenhuis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-01 01:15
Je weet dat de Transcode optie alleen in het basismenu van Catalyst zichtbaar is ?

• PSYch0landeR

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Topicstarter
fevenhuis schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:59:
Je weet dat de Transcode optie alleen in het basismenu van Catalyst zichtbaar is ?
Yes dat heb ik op de Ati site zelf gevonden, ik heb alleen de optie: Setup my display configuration.
Is er eigenlijk wel een transcode optie onder vista? ik heb niet echt t idee datdie los geinstalleerde Avivo codecs en Ati Transcoder wat doen :(

Zitten die standaard in de drivers tegenwoordig? want op de site van ati is alleen met moeite de Avivo Codec te vinden maar nergens de transcoder.

Ik denk dat de Transcodec software van mijn orginele cd niet echt gemaakt zijn voor Vista X64.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55
PSYch0landeR schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 01:09:
Ik denk dat de Transcodec software van mijn orginele cd niet echt gemaakt zijn voor Vista X64.
heb je het al geprobeert? ;)

maar als het in de drivers zit, moet je dus de vista-64 drivers installen (moet je toch voor vista) en kijken of het erin zit...

simpel toch?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• PSYch0landeR

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Topicstarter
Ja geprobeerdt ja, ik heb ook de X64 driver erop staan. maar kan het alsnog nergens vinden.
Zou er dan toch (nog) geen vista transcode beschikbaar zijn...
Pagina: 1