Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Enorme kick omdat er de vorige keer niks mee gedaan is:
Verder overigens een goed artikel!
Waar slaat die echter op in deze zin? Is dit een overeenkomst die anders is dan die van de GSM-group? Want ook dat verdrag tussen Frankrijk, Italie, GB en WD zit 3 jaar. Zo ja, kan dat iets beter verduidelijkt wordenreviews: Mobiel breedband nu en in de toekomst
In 1982 werd de Groupe Spéciale Mobile opgericht met als doel het ontwikkelen van een standaard voor mobiele telefonie. De groepering werd ondergebracht onder het toenmalige Cept. Deze instantie zou drie jaar nodig hebben om te besluiten dat er voor een digitaal systeem geopteerd zou worden. In 1985 echter tekenden Frankrijk, Italië, Groot-Brittannië en West-Duitsland een overeenkomst en een jaar later keurde Europa het gebruik van de 900MHz-frequentieband goed.
Verder overigens een goed artikel!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Als reactie op de eerste post:
Tussen beide zinnen bestaat toch duidelijk een tegenspraak. Niks mis met "echter".
Moet je misschien toch enigszins gelijk geven. Wellicht was "namelijk" een betere keuze geweest.
In het tweede geval zou "echter" beter weggelaten kunnen worden.
Vind het scherp opgemerkt van de TS en hoop dat er iets mee gedaan wordt.
Tussen beide zinnen bestaat toch duidelijk een tegenspraak. Niks mis met "echter".
Moet je misschien toch enigszins gelijk geven. Wellicht was "namelijk" een betere keuze geweest.
In het tweede geval zou "echter" beter weggelaten kunnen worden.
Vind het scherp opgemerkt van de TS en hoop dat er iets mee gedaan wordt.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 04:23 ]
Euh, simpele uitleg hoor: ik ben een beetje overenthousiast met het gebruik van het woordje 'echter' soms 
't Is inderdaad goed daar even op te wijzen, dat houdt ons/mij scherp
't Is inderdaad goed daar even op te wijzen, dat houdt ons/mij scherp
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten