Dames en heren... mijn allereerste topic op GoT! Ik heb het halve internet afgespeurd, en ik kwam alleen maar halve topics tegen met hetzelfde probleem zonder oplossingen.
Ik heb het volgende systeem:
Intel Core2Duo E6600
Asus P5B VM (Intel 965 intergrated graphic accelerator)
2GB PC5300 667Mhz
Samsung 225BW (Sub-D)
Ik draai inmiddels Vista, en heb dit zonder problemen gedaan. Hij pakte gewoon netjes de resoluties die de monitor aan kon, en dus ook de native resolutie (1680x1050).
Het was op een iet wat druilerige dag, de raam tikte tegen de ramen en ik zette mijn computer aan. Ineens een vage resolutie, 1600x1200! Dus ik dacht, laat ik de resolutie terug zetten naar 1680x1050, maar dit lukte niet. Wel een hele bak van reso's van 800x600 tot exotische reso's ergens in de 2000.
Inter drivers opnieuw geinstalleerd, Monitor-drivers erop gezet... 20 maal de computer herstart, maar niks hielp. Uit frustratie de computer uitgezet en maar eens een biertje gaan drinken om af te koelen.
Een half uur later de computer opnieuw aangezet, en ineens kon hij wel 1680x1050 aan!
Tot gisteravond... zelfde probleem! Weer wilde kon ik de 1680x1050 resolutie niet vinden!
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Nieuwste drives van asus.com en intel.com gehaald
- Samsung drivers geïnstalleerd
- Ultramon geprobeerd
- Powerstrip geprobeerd
- De kat van de buren een trap te geven (niet gelukt...)
- Tig maal weer de drivers herinstalleren
Ik zit nu met mijn handen in het haar, en mijn kapsel wordt er niet beter van!
Wie o wie heeft de oplossing!!!
Ik heb het volgende systeem:
Intel Core2Duo E6600
Asus P5B VM (Intel 965 intergrated graphic accelerator)
2GB PC5300 667Mhz
Samsung 225BW (Sub-D)
Ik draai inmiddels Vista, en heb dit zonder problemen gedaan. Hij pakte gewoon netjes de resoluties die de monitor aan kon, en dus ook de native resolutie (1680x1050).
Het was op een iet wat druilerige dag, de raam tikte tegen de ramen en ik zette mijn computer aan. Ineens een vage resolutie, 1600x1200! Dus ik dacht, laat ik de resolutie terug zetten naar 1680x1050, maar dit lukte niet. Wel een hele bak van reso's van 800x600 tot exotische reso's ergens in de 2000.
Inter drivers opnieuw geinstalleerd, Monitor-drivers erop gezet... 20 maal de computer herstart, maar niks hielp. Uit frustratie de computer uitgezet en maar eens een biertje gaan drinken om af te koelen.
Een half uur later de computer opnieuw aangezet, en ineens kon hij wel 1680x1050 aan!
Tot gisteravond... zelfde probleem! Weer wilde kon ik de 1680x1050 resolutie niet vinden!
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Nieuwste drives van asus.com en intel.com gehaald
- Samsung drivers geïnstalleerd
- Ultramon geprobeerd
- Powerstrip geprobeerd
- De kat van de buren een trap te geven (niet gelukt...)
- Tig maal weer de drivers herinstalleren
Ik zit nu met mijn handen in het haar, en mijn kapsel wordt er niet beter van!
Wie o wie heeft de oplossing!!!