MemoryCard Reader

Pagina: 1
Acties:

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Mijn nieuwe memorycard reader komt als verwisselbare schijf in deze computer te staan ( in totaal 4 verwisselbare schijven).
Ik dacht dat deze pas (verwisselbare schijf) zichtbaar werd als ik een memory card in de memorycard reader stop.

Is het normaal van een memorycard reader dat deze ten alle tijd in deze computer als verwisselbare schijf staat zonder dat er een memorycard in de reader zit?

Kan ik in het BIOS instellen dat de verwisselbare schijf pas tevoorschijn komt als ik een memorycard in de memorycard reader stop?

USB Configuration in het BIOS staat bij USB 2.0 Legacy Support Full en Hi-Speed.

Wat betekent Legacy Support in het BIOS en waar kan ik deze het beste opzetten Full of Hi?

[ Voor 6% gewijzigd door jordi.c op 05-02-2007 21:26 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De snelheids instelling van je usb poort gaat niets uitmaken voor het weergeven van de schijven.

Volgens mij is de enige manier om de meldingen weg te krijgen het loskoppelen van de reader of het uitschakelen in je hardwareconfiguratie. Maar dat is natuurlijk ook niet handig.

Is het echt zo'n ramp dat hij erbij staat? Je dvd-rom staat toch ook in verkenner ook al zit er geen cd in? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

wees blij, ik heb het andersom (vaak doet hij het helemaal niet :()

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een Cardreader zal altijd alle drives aangeven (tip, mocht je maar 1 van de 4 slots gebruiken dan kun je de driveletters in diskmanagement gewoon uitzetten).

Dit kun je niet in de bios instellen, zo zit de drive gewoon in elkaar. Legacy support is weer iets totaal anders. Dat heeft te maken met het feit of je USB HIDs kunt gebruiken in OSen zonder dat je een aparte USBdriver hebt gedownload (win98 safemod bijv).

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Is wel handig diskmgmt.msc.

Nu heb ik niet meer het hele alfabet in de taakbalk van Total Commander :P