Toon posts:

Muziek opnemen van Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Via een vriend van mij die vrachtwagenchauffeur is in Noord Amerika kan ik via Internet muziek luisteren bij Sirius player, hij doet het via de satelite. http://www.sirius.com

Deze player staat boordevol muziek waar ik van hou, en dan met name jazz, new age, trance enzovoorts. Ik vraag me af of het mogelijk is om direct van die player op te nemen, is daar een progje voor of weet ik veel wat. Ik heb er totaal geen verstand van, dus alle hulp is welkom, en dan het liefst in dummy taal ;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, waarvoor alvast harstikke bedankt..

Verwijderd

Topicstarter
Zak steeds verder naar beneden...als dit niet het juiste topic is, zou iemand me dan kunnen zeggen waar dit wel thuis hoort...pliezzzzzzzzzzzzzz

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
je kan met ar wizard je wave out opnemen (al het geluid dat richting je speakers gaat).

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Het is echt niet nodig om na een paar uur al het topic een kick te geven! Verder is deze vraag al enkele keren gesteld. Ook laat je niet blijken dat je jezelf al ingezet hebt om een oplossing te vinden. Dit soort dingen worden wel van je verwacht. Zie: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.