Toon posts:

Digitale videocamera, stapbeelden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen op dit forum, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...?

Ik wil graag een digitale videocamera gaan kopen. Nu wil ik deze voornamelijk gaan gebruiken voor het filmen van mijn optredens als dj en zanger. In deze uitgaansgelegenheden is het vaak erg donker dus ik wil graag een cam die ook onder deze omstandigheden goed kan filmen en met voorkeur ook foto's kan maken. Ook wil ik er graag 1 met een hard disk erin, dit lijkt mij erg makkelijk. Omdat het geluid ook altijd vrij hard is bij optredens wil ik dit ook graag kunnen afstellen zodat er geen vervormd geluid je film komt te staan...

Budget is ongeveer 500 - 600 €tjes.

Iemand ene goed voostel?

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:26:
Beste mensen op dit forum, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...?

Ik wil graag een digitale videocamera gaan kopen. Nu wil ik deze voornamelijk gaan gebruiken voor het filmen van mijn optredens als dj en zanger. In deze uitgaansgelegenheden is het vaak erg donker dus ik wil graag een cam die ook onder deze omstandigheden goed kan filmen en met voorkeur ook foto's kan maken. Ook wil ik er graag 1 met een hard disk erin, dit lijkt mij erg makkelijk. Omdat het geluid ook altijd vrij hard is bij optredens wil ik dit ook graag kunnen afstellen zodat er geen vervormd geluid je film komt te staan...

Budget is ongeveer 500 - 600 €tjes.

Iemand ene goed voostel?
Stapbeelden? :X
Enfin, voor fatsoenlijk geluid met regelbare gain heb je minimaal een externe mic nodig met daar een deftige camera onder. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om voor je te gaan zoeken, maar ik kan je alvast verklappen dat je budget te klein kan zijn. Zelf inzet tonen is echt nodig, vereist en verplicht.

Succes ;)

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Google is jouw vriend.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Een voorwaarde voor het openen van een dergelijk topic is dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat. Toon initiatief en ga naar de winkel om daar alvast wat info binnen te halen. Struin wat vergelijkwebsites af en vindt uit wat belangrijk is. Info is er meer dan zat te vinden. Heb je concrete vragen of ideeen over modellen of techniek, dan mag je natuurlijk altijd terug komen :)

Zie: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.