Ik heb een script dat heel netjes 304 Not Modified ondersteunt, maar ik zit nu met het probleem dat de header Content-Type daar niet in hoort/hoeft. Ik wil een dergelijke response zo klein mogelijk houden (dat is het hele idee van 304) en ik wil dus geen Content-Type meesturen. Maar ik krijg het mijn IIS6 server niet duidelijk gemaakt dat hij die header achterwege moet laten.
Als ik de Response.ContentType op een lege string zet, wordt hij nog steeds bij de response headers gezet, maar zonder waarde. Een waarde null geeft een type mismatch (ASP-taal is JScript). En er is geen method RemoveHeader ofzo...
Gekke is dat IIS6 zelf wél een response 304 genereert voor bestanden niet niet veranderd zijn, en daar zit ook geen Content-Type in. Dus ik vind dat ik dat ook moet kunnen
Iemand hier aleens over gevallen, die weet hoe dit moet?
Als ik de Response.ContentType op een lege string zet, wordt hij nog steeds bij de response headers gezet, maar zonder waarde. Een waarde null geeft een type mismatch (ASP-taal is JScript). En er is geen method RemoveHeader ofzo...
Gekke is dat IIS6 zelf wél een response 304 genereert voor bestanden niet niet veranderd zijn, en daar zit ook geen Content-Type in. Dus ik vind dat ik dat ook moet kunnen
Iemand hier aleens over gevallen, die weet hoe dit moet?
日本!🎌