Toon posts:

dual screen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een sapphire radeon x1600 pro ultimate en twee beeldschermen( een tft scherm en een tv). Ik wil alle twee de beeldschermen gebruiken, ze moeten hetzelfde beeld weergeven( clone). Alleen ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb die ati catalyst control center als programma voor me videokaart. Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Misschien om mee te beginnen wat voor TV je hebt? :?
Een "gewone" bakbeest TV heeft namenlijk geen VGA of DVI aansluiting..(met uitzondering van een paar)
Een LCD of plasma TV heeft vaak wel een DVI of VGA aansluiting, deze kan je gewoon aansluiten via een DVI of VGA kabel naar de secondary poort op je videokaart.

Als je een "gewone" bakbeest TV hebt moet je de S-video optie gebruiken die op je videokaart zit.
Dit geeft vaak een minder mooi beeld dan een DVI of VGA aansluiting..

Afbeeldingslocatie: http://www.refurbished-laptops.biz/images/svideo-photo-big.jpg

En als je dan beeld op je TV wilt toveren, dan moet je via Eigenschappen voor Beeldschermen je S-video aansluiting selecteren, en dan "het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor"

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vrij nieuwe samsung met vga aansluiting. het werkt, alleen de tweede monitoor word gebruikt als een uitbreiding van de eerste. Maar ik wil hetzelfde beeld hebben. Dat kon ik doen met mijn nvidea kaart maar weet niet hoe ik dat moet doen met mijn nieuwe ati videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
heb het al gevonden

Verwijderd

Fijn :)
Je kan voortaan beter de Edit knopAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Gebruiken

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 11:34

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:31:
Fijn :)
Je kan voortaan beter de Edit knop[afbeelding]
Gebruiken
En de oplossing van je 'probleem' posten zodat degenen die met de zoekterm dual screen zoekt een oplossing kan vinden.

Nofi maar naar alle waarschijnlijkheid heb jij niet tot nauwelijks gezocht >:)

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Ik vrees dat er een vinkje over het hoofd is gezien.
Verder wat grolschbeugel in't begin zegt.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Voor dit soort dingen zijn manuals uitgevonden. TS, maak je aub de gewoonte eigen dat soort documentatie door te lezen voor je topics start op GoT.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.