Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
mooie kleuren bij foto 3 !
foto 5 vind ik de mindere uit je serie, hij ligt misschien niet helemaal scherp, maar er is erg weinig te bekijken, in tegenstelling tot foto 4 die meer de aandacht trekt.
Mooie serie.
foto 5 vind ik de mindere uit je serie, hij ligt misschien niet helemaal scherp, maar er is erg weinig te bekijken, in tegenstelling tot foto 4 die meer de aandacht trekt.
Mooie serie.
Ik moet zeggen dat je altijd mooie bloemenfoto's hebt in de diverse topics en deze zijn niet anders.
Ik ga mee in het commentaar van Hapkars over #5. Bij #2 jammer dat het binnenste er nét niet helemaal op staat. Ik vind #4 de leukste, lekkere kleur en goede scherpte.
Ik ga mee in het commentaar van Hapkars over #5. Bij #2 jammer dat het binnenste er nét niet helemaal op staat. Ik vind #4 de leukste, lekkere kleur en goede scherpte.
Verwijderd
Ten eerste mooie foto's! Maar waar haal je dit 'plus 4 lensje' en die Raynox DSR 250? Allebei macro lenzen neem ik aan? En hoeveel mag het kosten?Montana schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:55:
Gebruikt materiaal: Plus 4 lensje / Raynox DSR 250
erg mooie serie in tegenstelling tot andere, vind ik 5 wel geslaagd of die fototechnisch goed in elkaar zit, weet ik niet, maar ik vind het een erg mooi resultaat
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Plus 4 lensje kost ongeveer 20 euro, de Raynox iets van 33 euro. dus dat valt wel mee.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:36:
[...]
Ten eerste mooie foto's! Maar waar haal je dit 'plus 4 lensje' en die Raynox DSR 250? Allebei macro lenzen neem ik aan? En hoeveel mag het kosten?
Bij foto 4 en 5 heb ik voor het eerste deze 2 gecombineerd, en dat viel niet mee. Voor een beetje
redelijk resultaat moest ik een behoorlijke afstand van het object nemen. En ook nog op 300mm met supermacro. En scherp stellen was erg moeilijk. Met bewegende insecten is dat niet te doen.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
De Raynox in iedergeval ( daar kom die van mij ook vandaan), ik kan me niet voorstellen dat ze geen +4 opzetlensje hebben. Zelf heb ik die ergens lokaal gekocht.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:04:
Kun je die 2 bij www.fotokonijnenberg.nl halen?
Pagina: 1