Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

System Volume Trojan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn geluid, ik kan geen geluiden afspelen met vele programma's zoals windows media player etc. (bij een paar andere programma's doet het geluid het nog prima). Ik had uiteindelijk een systeem herstel gedaan, maar toen de pc weer opnieuw opstarte kreeg ik een error over een trojan in C:\System Volume Information\_restore{een GUID} er stond bij dat hij hernaamd was ofzo. Ik heb de systeemherstel uitgezet, maar ik heb nog steeds het probleem. Help :'(

alvast bedankt,

Verwijderd

Bij het uitschakelen van systeemherstel op alle stations, en dan opnieuw opstarten, moet alle systeemherstelpunten zijn verdwenen.

Daarna kun je het weer inschakelen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik heb systeemherstel weer aangezet. Weet iemand misschien of deze trojan ook invloed heeft/ kan hebben op het geluid. Tenminste toen ik de error zag (system volume trojan) dacht ik dat dit misschien de oorzaak was van het feit dat ik nu geen geluiden meer kan afspelen met vele programma's (ik heb de nieuwste drivers, de headset is aangesloten en bij apparaatbeheer werkt de headset correct)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hardware herinstalleerd en hij deed het weer, maar nadat ik m'n computer opnieuw op had gestart ging het weer mis. Bij windows media player krijg ik de volgende error
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.