Toon posts:

[XP] Animates gifs bewegen niet meer na reinstall*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb i.v.m. met een systeemcrash met XP Home Edition opnieuw moeten installeren. Ik heb alle drivers geïnstalleerd, maar blijf enkele problemen met mijn internet houden. Bij fora zoals deze zijn emoticons wel zichbaar, maar bewegen niet meer, en tevens zijn Imageshack afbeeldingen niet te zien. Heeft iemand hier een oplossing voor? B.v.d.

Cornelis

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Waarschijnlijk geen driver probleem maar een plug-in probleem.

Flashplayer, java e.d. geïnstalleerd?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

Topicstarter
Alles is geïnstalleerd, Java, Flash, Quicktime etc.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

cjsiku,

Welkom op GoT :)
Hier op GoT hebben we een heleboel spelregels opgesteld om ervoor te zorgen dat het voor iedereen interessant en leuk blijft - aan je topic te zien ben je niet helemaal bekend ermee, dus ik vat even de belangrijkste regels samen:
  • Kies een topic titel die je topic duidelijk en helder omschrijft. Een topic titel als "Driver probleem?" zegt natuurlijk niets over je eigenlijke topicstart (dat gaat er namelijk over dat je smilies niet meer bewegen), daarnaast verwachten we in Windows Clients dat je de Windows versie in je topic titel zet. Ik pas je topic titel even aan, maar let hier aub voortaan zelf op :)
  • Toon zelf inzet - laat zien wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen, waar heb je bijvoorbeeld al eens opgezocht en wat kwam je zoal tegen? Wat lukte er niet aan die gevonden (mogelijke :P ) oplossingen :)
  • Geef voldoende informatie - welke videodriver gebruik je bijvoorbeeld en welke browser gaat het hier over?
Ik pas je topic titel dus nog even aan, pas je zelf nog even de rest aan? :)

Verwijderd

IE --> Tools --> Internet Options --> Advanced --> Multimedia --> Play animations in webpages.