Toon posts:

[stealt/sneakemup] op zoek naar titels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Howdy. ik ben op zoek naar sneak em up achtige spellen die nog draaien op deze pc:

athlon 2400+
512 mb
geforce 5600
genoeg HD ruimte

deze spellen ken ik al

thief
hitman
metal gear solid
farcry
no one lives forever
splinter cell
deus ex
half life
rogue warrior
manhunt
star wars : jedi knight
star wars : kotor

farcry en splinter cell 3 draaiden nog redelijk maar de nieuwe splinter cell en laatste hitman helaas niet meer....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18

Infinchible

Woef!

Ik vond Oblivion altijd wel grappig en dan als thief... beetje sneaken en pijl en boog schieten en dergelijke. Op die manier vond ik Oblivion ook altijd het spannendst. En dan de thieves guild missies en de Dark Brotherhood vooral :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

IGI 1 en 2, ook super stealth spellen :-)

En Deus Ex 2, invisible war is ook veel stealth en sneaken . Moet ook opcker nog draaien bij je.

Oh en misschien dat Chronicles Of Riddick ook nog goed draait, moet je wel wat lager zettten dan, maar die is ook supervet (vind ik dan heh .. ) Heel veel stealthen en sneaken in ieder geval.

[ Voor 41% gewijzigd door JediUberknaft op 05-02-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

JediUberknaft schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:52:
IGI 1 en 2, ook super stealth spellen :-)
Imho snap ik niet waarom mensen die twee spellen goed noemen...

- geen tussendoor save-mogelijkheid
- vét lange levels
- die ook nog vaak verrottes moeilijk zijn
- niet zoveel stealth als dat je zou willen
- vage buggies op sommige momenten
- matige graphics (voor toendertijd wél goed, dat geef ik toe :> )
- helderziende A.I.*

* in IGI2 zat ik in het begin vast bovenin een wapenfabriek ofzo, 30 mannetjes om die opening heen en weer rennen terwijl niemand gezien heeft dat ik daar inging. Op een gegeven moment moet je daar uit pure ermoei weg met je pistooltje, want zelf gaan ze niet weg. Toen heb ik em v.d. pc gegooid }:|

Als je het mij vraagt is dit dus een AFRADER, in de top10 slechtste games ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

hey hey .. ik zeg alleen maar dat het een echte stealth game is .. ikzelf vond hem ook erg lastig met niet kunnen saven enzo, en heb het uiteindelijk opgegeven, maar ik ken genoeg vrienden die hem juist wel supervet vonden ,,,, En ook nog uitgespeeld hebben. Vraag me nie hoe , maar weet dat het lang duurde ;)

Maar hij vraagt hier om stealth spellen .. dusss.. ...

(ps, bij IGI2 zat ik op zelfe punt vast als dat jij zat .. :) )

[ Voor 8% gewijzigd door JediUberknaft op 05-02-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

XIII is dat niet wat?
Soldier of fortune 2 ? Al is dat niet alleen sneak-up
Iets als james bond?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 15:59
Splintercel vond ik toch de leukste game van allen! Nu speel ik Rainbow six Vegas, iets minder sneaky maar toch wel erg leuk voor als je van spellen als splinter cell houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:10
Niet echt een stealth game maar er zijn momenten waar je dat wel kan doen (tegen een muurtje aan leunen, om een hoekje kijken, iemand vanachter pakken en een leuke combo uitvoeren met je vuisten of onverwachts met je zweep om iemand zijn nek zwaaien om vervolgens naar je toe te trekken en een stoot uit te delen).

Zweep? Ja, Indiana Jones and the Emperor's Tomb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle reply's, zit zeker wat interessants tussen!
splinter cell, hitman en thief zijn mijn favouriten, no one lives forever 2 was ook erg leuk. Die laatste is idd al meer james bond achtig. XIII was ik vergeten, was ook een aardig spel.

SOFII is ook een goede tip, met 1 had ik best veel plezier.

rainbow six ga ik ook ff opzoeken, hopelijk eist het niet te zware specs. geen idee dat er nog nieuwe indiana games waren, is ook een leuke tip. Igi zal ik maar even laten zitten dan. Chronicles Of Riddick ga ik ook ff nazoeken, al was de film ruk.

Nogmaals bedankt, als je nog meer weet :) schroom niet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Manhunt is ook een redelijk geslaagd en spannend spel waarbij je moet sneaken. Als je voorbij de controversie kan kijken;) Het is niet brilliant maar het heeft een goede sfeer en zijn momenten, wel een goed sneak spel (al zijn er maar weinig sneak spellen).

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 06-02-2007 02:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

van metal gear solid en no one lives forever zijn ook de deel 2's op de pc verschenen toch? vooral no one lives forever was briljant, geweldige humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:34
Misschien wat minder stealth/sneaking dan in al eerder genoemde titels, maar wel ERG mooi uitgewerkte bullet-time en ook zeker scenes waarin je moet sneaken en sniperen:
Max Payne en Max Payne 2.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Haay schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:34:
Misschien wat minder stealth/sneaking dan in al eerder genoemde titels, maar wel ERG mooi uitgewerkte bullet-time en ook zeker scenes waarin je moet sneaken en sniperen:
Max Payne en Max Payne 2.....
Twee briljante games, daar niet van, maar hoe het kan dat jij Stealth associeert met Max Payne? Het enige wat ik er Stealth aanvond is als er wat guards voorbij lopen en dat jij om het hoekje staat en zodra ze zich omdraaien tevoorschijn springen om ze bruut hard met dual pistol in their faces neer te maaien (wat overigens wel vet is >:) )
Pagina: 1