Toon posts:

[UT99 GOTY] Geluidsproblemen onder Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik een licentie van Vista aangeschaft. Inmiddels draait alles in volle toeren en naar behoren. Het enige waar ik problemen mee heb is good old Unreal Tournament Goty. Het spel loopt verder prima, alleen het geluid kraakt als een gek. De muziek valt nog mee...maar vooral de schietgeluiden en stemmen kraken zo dat er niet mee te spelen valt. Ik heb echt veel zitten zoeken op internet maar niemand gevonden die meld hetzelfde probleem te hebben. Ik heb een Creative Audigy 2 ZS en gebruik de laatste beta-driver van Creative. (die voor de rest prima werkt).

Is er misschien iemand die hetzelfde probleem heeft? Misschien iemand die er een oplossing voor weet? Het zou natuurlijk aan de beta-drivers kunnen liggen... maar aangezien ik verder nergens last van heb lijkt me dat vreemd...

Plzz help!

Thanx.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 11:53
Hmm, heb dit probleem vaker gezien in Windows XP met UT GOTY. Ik weet niet meer hoe het op te lossen was helaas maar ik zou Vista niet direct als schuldige aanwijzen.

Verwijderd

Topicstarter
GH45T schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:49:
Hmm, heb dit probleem vaker gezien in Windows XP met UT GOTY. Ik weet niet meer hoe het op te lossen was helaas maar ik zou Vista niet direct als schuldige aanwijzen.
Das een snelle reactie :)

Het werkt onder XP wel gewoon... maar inderdaad... dit is volgensmij onder XP wel een probleem geweest...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 11:53
Gezien je GOTY hebt is het al versie 436 en daar valt dus niets meer aan te updaten.

Heb je UT al eens in safe mode gestart om te testen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik inderdaad nog wel kunnen proberen... ik ga zo eens kijken als ik thuis ben.. zit nu op me werk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb goed nieuws... Aangezien ik UT nog niet echt geinstalleerd had in vista, bleek het daar aan te liggen. Ik installeer UT ook nooit... ik open het spel gewoon vanuit de UT map... dit keer heb ik dus UT geinstalleerd ... en de inhoud van de nieuwe map overschreven met de inhoud van mijn oude UT map... daarna deed het geluid het weer... yeah! :)

iig thx voor de tips.
Pagina: 1