SATA kabels met korte connector

Pagina: 1
Acties:

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik ben op zoek naar SATA kabels van 40-50CM met connectors die niet langer zijn als 1.7 tot 2CM.
De reden is dat in Dell Poweredge sc1425's een beugel zit welke bij langere connectors in de weg zit als je er een 3ware 8006-2LP raidkaart in gooit.

Die hoekige connectors zijn ook geen optie, 't moeten echt rechte korte connectors zijn. (of tenminste aan 1 kant een rechte connector)

Ik zoek me een ongeluk via de pricewatch en redelijk wat leveranciers, maar 't lijkt alsof bijna niemand die krengen kan leveren. Heeft iemand tips waar ik deze kabels kan krijgen ?, ik ben door m'n bestaande voorraad heen en kan ze niet meer bij de bestaande leverancier krijgen.

Mijn dank is alvast groot 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Wunk op 05-02-2007 17:06 ]

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Poeh.. daar heb ik er volgens mij ook wel 2/3 van ofzo... gewoon van die kleine, iets flexibelere?

Kan me moeilijk voorstellen dat ze die nergens hebben...

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
't gaat me niet om 2-3 kabels, maar een stuk of 50 :P
Maar nee, ze zijn dus echt moeilijk te krijgen..

Dell heeft ze standaard in hun servers zitten en ik heb ooit eens een partij kunnen krijgen van een leverancier die ze bij servers had zitten en over had, maar daar houd 't wel mee op..

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

breinonline

Are you afraid to be known?

En Dell zelf kan ze niet leveren?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini