Toon posts:

Zelf een plugin schrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het leuk vinden om zelf een plugin te maken voor Traktor DJ. Er zijn verschillende controlers te koop die ook een plugin hebben voor Traktor DJ zoals finalscratch. Nu zou ik zelf graag beginnen met een zeer simpele en die bij succes uitbereiden. Dus stel ik me voor eerst te beginnen met een hardware controller voor alleen play/pause.

Nu vraag ik me af wat de haalbaarheid is van het zelf schrijven van plugins. Ik weet dat het voor Winamp mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? En in welke talen (C++ / C / enz.)?

Verwijderd

Wat verwacht je voor antwoord? (en ja ik ben serieus met deze vraag)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Aan je posthistory te zien zie ik dat je alleen wat (basale) ervaring hebt in PHP. Ik geef je zo ongeveer 0.01% kans dus dat je vanaf dat gelijk een hardware plugin voor traktor gaat kunnen maken. Wat is je geplande tijdsspanne?

Stop uploading passwords to Github!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je zelf al niet weet hoe haalbaar het is om die plugin te schrijven, denk je dat het uberhaupt haalbaar wordt voor jou?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Pak de documentatie erbij en ga aan de slag? In de documentatie staat vast wel uitgelegd hoe je een plugin kan schrijven. Als de documentatie niet duidelijk voor je is dan twijfel ik bij deze over de haalbaarheid ;)

Ben je uberhaupt al aan de slag gegaan en documentatie gelezen? We gaan er hier vanuit dat je dat eerst zelf even doorleest voordat je een topic opent namelijk...

[ Voor 54% gewijzigd door Creepy op 05-02-2007 17:35 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik denk niet dat er op GoT heel veel mensen rondlopen met ervaring in deze branche, als ik jou was zou ik ook eens rondvragen op fora die als mainstream veel mensen aantrekken die van zulke hardware / software gebruik maken.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Pagina: 1