Toon posts:

Hoe verander ik mijn hardeschrijf van me laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn harde schrijf vervangen van me laptop. Ik heb een acer travelmate 6003lmi. Kna iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen of weet iemand misschien een link naar een site die dat mij uitlegt.

Vele dank alvast.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar had je zelf al gezocht? Staat het niet gewoon in de handleiding van je laptop :? Kan me niet voorstellen dat het op de Acer-site niet te vinden zou zijn namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Bijna altijd zit de HD aan de onderkant van je laptop onder een klepje die je kan loshalen door een schroefje los te draaien. Soms zitten ze ook in een bracket (soort rekje) die je uit je laptop kan trekken, nadat je 1 of meerdere schroefjes heb losgedraaid.

Edit: Misschien dat je hier nog iets aan hebt: http://repair4laptop.org/notebook_hard_drive.html

[ Voor 52% gewijzigd door ThinkPad op 05-02-2007 17:04 ]

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-02 12:57

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Volgens mij was er in je vorige topic ook al iets gezegd over zelf zoeken enzo...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Geachte G.Bischof, het valt mij op dat ieder topic dat jij opent op GoT een gebrekkige startpost heeft. Tevens zijn al je vragen typische search-vragen, met andere woorden, vragen die je door zelf te zoeken in nog geen 3 minuten kan vinden.
Er wordt op GoT een zekere mate van eigen inzet verwacht.
Ik raad je aan om de FAQ eens door te lezen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.