Ik heb tomtom6 gedownload van het internet. Geinstaleerd zoals gezegt werd, eerst via een cardreader op mijn sd kaartje zetten maar nadat ik het sd kaartje terug geplaatst had deed hij niks. Ik ben naar de map gegaan waar de bestanden in staan en daar stonden allemaal vraagtekens achter. Ik denk dat mijn mobiel de bestanden niet herkent hoe kan ik dat verhelpen? Of doe ik iets fout?
Je TS is fout, we kunnen niet in een glazen bol kijken, geef eens wat meer informatie!Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:23:
Of doe ik iets fout?
En wat zegt de helpdesk van TomTom?
(Als in: We mogen hier op GoT mensen niet helpen met illegale handelingen)
(Als in: We mogen hier op GoT mensen niet helpen met illegale handelingen)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
wat voorn mobiel bijv?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:23:
Ik heb tomtom6 gedownload van het internet. Geinstaleerd zoals gezegt werd, eerst via een cardreader op mijn sd kaartje zetten maar nadat ik het sd kaartje terug geplaatst had deed hij niks. Ik ben naar de map gegaan waar de bestanden in staan en daar stonden allemaal vraagtekens achter. Ik denk dat mijn mobiel de bestanden niet herkent hoe kan ik dat verhelpen? Of doe ik iets fout?
De berichten hierboven moeten wel duidelijk maken waarom deze op slot gaat, lees ook gelijk even onze policy door:
Het algemeen beleid
Het algemeen beleid
[ Voor 37% gewijzigd door Eggy op 05-02-2007 16:35 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()