Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TomTom6 wordt niet herkent door mijn mobiel.

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tomtom6 gedownload van het internet. Geinstaleerd zoals gezegt werd, eerst via een cardreader op mijn sd kaartje zetten maar nadat ik het sd kaartje terug geplaatst had deed hij niks. Ik ben naar de map gegaan waar de bestanden in staan en daar stonden allemaal vraagtekens achter. Ik denk dat mijn mobiel de bestanden niet herkent hoe kan ik dat verhelpen? Of doe ik iets fout?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Je TS is fout, we kunnen niet in een glazen bol kijken, geef eens wat meer informatie!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

En wat zegt de helpdesk van TomTom?
(Als in: We mogen hier op GoT mensen niet helpen met illegale handelingen)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 22:29

Sa1

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:23:
Ik heb tomtom6 gedownload van het internet. Geinstaleerd zoals gezegt werd, eerst via een cardreader op mijn sd kaartje zetten maar nadat ik het sd kaartje terug geplaatst had deed hij niks. Ik ben naar de map gegaan waar de bestanden in staan en daar stonden allemaal vraagtekens achter. Ik denk dat mijn mobiel de bestanden niet herkent hoe kan ik dat verhelpen? Of doe ik iets fout?
wat voorn mobiel bijv?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De berichten hierboven moeten wel duidelijk maken waarom deze op slot gaat, lees ook gelijk even onze policy door:

Het algemeen beleid

[ Voor 37% gewijzigd door Eggy op 05-02-2007 16:35 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.