Toon posts:

Vraag over auto adaptive in Front Page...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw. Misschien is de vraag al wel 1 miljoen x eerder gesteld..........

Wie heeft ervaring met de functie auto adaptive bij het maken van websites.
Zelf werk ik al jaren in Front Page en bevalt me prima. Ben dus ook niet echt op zoek naar een andere programma, maar ik ben momenteel wel op zoek naar de auto adaptive optie. Deze schijnt erop te zitten als ik de vernieuwde versie van Front Page kopen ga, die van de zomer uitkomt.

Nu vraag ik mij af, is er niet gewoon een HTML code voor de auto adaptive optie en zo ja, welke is dat?

Ik hoop dan deze code in de pagina's die ik met mijn ''oude'' Front Page hebt gemaakt, toe te kunnen passen, zodat ik misschien niet de nieuwe versie van de zomer hoef te kopen, want ben niet op zoek naar andere opties die ik éxtra nodig zou moeten hebben.

Ik hoop op veel serieuze (en als het kan duidelijk en simpel uitgelegde) reacties.

Groetjes,

Vlindernerd

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 11:34
Wat doet de optie? Ik heb namelijk geen idee, en dan is het ook lastig om een HTML-alternatief te bedenken ;)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hoi vlindermerlijn en welkom op GoT, voor je een post maakt is het verstandig om even de FAQ door te lezen. Had je dat gedaan, dan had je geweten dat vragen over third party software (Frontpage in dit geval) niet hier thuis horen maar dat je met die vragen naar de makers van Frontpage moet. Verder is het 'good behaviour' om niet te groeten voor en na posts; we beschouwen je nick al als een vriendelijk "hallo".

[ Voor 11% gewijzigd door XangadiX op 05-02-2007 20:30 ]

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.