[CMS] advies voor juiste keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 14:59

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb voor een website die tevens dient als portfolio een CMS nodig zodat er meer mensen in kunnen editten. Op het moment staan er losse HTML pagina's, waar ik de gebruiker de mogelijkheid wil geven de content van die pagina te kunnen editten. Dit is een vaste pagina met alleen maar 1 vlak variabele content. Het idee wat ik wil leunt ook bijna meer tegen een blog-oplossing aan dan tegen een volledig CMS gezien de hele structuur er al staat.

Ware het niet dat er wel een functie moet zijn om nieuwsitems toe te voegen en portfolioprojecten die in een bepaalde manier toegevoegd moeten kunnen worden.

Normaliter programmeer ik dit soort dingen zelf, maar daar is nu geen tijd voor. Daarom ben ik gedwongen naar een CMS/blog oplossing te kijken.

Kortom, wat is jullie advies?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48
Op welk platform moet 't draaien? Wat heb je al gevonden? Verder -> http://opensourcecms.com/

|>

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 14:59

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Die had ik gevonden ja, maar om eerlijk te zijn. Daar zie je door de bomen het bos niet meer. Zeker niet als je moet gaan zoeken in extensions. Elke beweert op zijn beurt de beste te zijn, en ik heb juist na dat gezien te hebben het gevoel gehad dat 't wat grotesk was.

Joomla had ik bijvoobeeld bekeken maar die lijkt erg te zijn gericht op development vanaf de grond af aan. Ik heb wat specifiekere wensen waarvan de 1e mij niet heel raar leek. Toch lijk ik nergens iets dergelijks te kunnen vinden.

edit; platform is een linuxbak met de voorkeur voor PHP

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 05-02-2007 15:58 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Dit heeft zowiezo niets met PRG te maken. Hier gaat het over zelf programmeren; niet over het vinden van de meest geschikte CMS oid.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.