Ik heb voor een website die tevens dient als portfolio een CMS nodig zodat er meer mensen in kunnen editten. Op het moment staan er losse HTML pagina's, waar ik de gebruiker de mogelijkheid wil geven de content van die pagina te kunnen editten. Dit is een vaste pagina met alleen maar 1 vlak variabele content. Het idee wat ik wil leunt ook bijna meer tegen een blog-oplossing aan dan tegen een volledig CMS gezien de hele structuur er al staat.
Ware het niet dat er wel een functie moet zijn om nieuwsitems toe te voegen en portfolioprojecten die in een bepaalde manier toegevoegd moeten kunnen worden.
Normaliter programmeer ik dit soort dingen zelf, maar daar is nu geen tijd voor. Daarom ben ik gedwongen naar een CMS/blog oplossing te kijken.
Kortom, wat is jullie advies?
Ware het niet dat er wel een functie moet zijn om nieuwsitems toe te voegen en portfolioprojecten die in een bepaalde manier toegevoegd moeten kunnen worden.
Normaliter programmeer ik dit soort dingen zelf, maar daar is nu geen tijd voor. Daarom ben ik gedwongen naar een CMS/blog oplossing te kijken.
Kortom, wat is jullie advies?