Toon posts:

Dell 9400 - LCD inkijkhoek Slecht ??

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een dell 9400 te bestellen alleen durf niet op de knop van bestellen te klikken
en wel om de volgende reden:

Ze leveren niet met vista.... en ook geen coupon voor upgrade (zou niet compartible zijn yet)

maar wat erger is is het scherm de 17" van mijn schoonvader en zwager (hebber er bijde 1)
heeft een hele beperkte inkijk, alleen het midden zie je goed en bij iets op en neer gaan van
het hoofd zie je al dat het beeld dus wegvalt/verplaats

hun systeem is denk ik een 5 maand oud, zal dit nog zo zijn ?

iemand op dit moment met zo'n laptop van een maand oud ofzo die het niet heeft ??

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Probeer het eens in het Centrale topic over de Dell Inspiron 9400 ipv een eigen topic te openen!

EDIT:
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:43:
Ik sta op het punt een dell Dell Inspiron 9400 te bestellen alleen durf niet op de knop van bestellen te klikken
en wel om de volgende reden:

Ze leveren niet met vista.... en ook geen coupon voor upgrade (zou niet compartible compatible zijn yet)

maar wat erger is is het scherm de 17" van mijn schoonvader en zwager (hebbern er bijde beide 1)
heeft een hele beperkte inkijkhoek, alleen het midden zie je goed en bij iets op en neer gaan van
het hoofd zie je al dat het beeld dus wegvalt/verplaatst

hun systeem is denk ik een 5 maand oud maand of 5 oud, zal dit nog zo zijn ?

iemand op dit moment met zo'n laptop van een maand oud ofzo die het niet heeft ??
Gebruik ABN, gebruik leestekens, gebruik hoofdletters en blaat niet alles aan 1 stuk aan elkaar :|

[ Voor 104% gewijzigd door CLB op 05-02-2007 16:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
ok kill deze dan maar.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
xkill :+

Sorry, die moest er ff uit :P

[ Voor 67% gewijzigd door GENETX op 05-02-2007 17:09 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

As you wish.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.