Logitecht x-530 probleem (nee niet de plopjes)

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:09
Ik gebruik al een half jaar lang de Logitech x530 speakers en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad (afgezien van de plopjes). Maar sinds 2 dagen doen de links achter, rechts achter en front speaker het niet meer. Ik heb op dit forum gezocht naar alle topic die hier over gaan en ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het niet verholpen.

Ik heb de boxjes aangesloten op mijn A8 M2N moederbord, gewoon op de on board 7.1 poorten. Alle kabels zitten op de goede plek ( achter in de subwoofer, en in de pc zelf ook). Ik heb helemaal niks eraan veranderd en voor zover ik weet heb ik softwarematig op de pc ook niks veranderd waardoor het nu niet meer werkt.

Als ik mijn RealteK HD Audio Manager open, en dan de boxjes test dan komt er wel gewoon geluid uit alle boxjes. dwz als ik op linksachter klik dan hoor ik een deuntje uit de linksachter speakers en zo ook bij alle andere boxjes. Voor de rest werken de boxjes helemaal nergens bij.

Ik gebruik Windows media player 10 en daarbij werkt het niet, maar bij Winamp hoor ik ook niks, de geluidjes van msn hoor ik er ook niet op enz enz, zelfs het windows opstart/afsluit geluidje hoor ik alleen uit de frint right en front left speaker.

Ik heb hier op GoT gelezen dat ik Foobar2000 moest downloaden, dit heb ik gedaan maar ik kan daar nergens een optie vinden waardoor het weer zou werken.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb dit hele forum al afgezocht en ik heb niks gevonden, ook op google zijn geen oplossingen te vinden voor mijn probleem.

edit: fijn een typfout in de titel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
wat een amateuristische site..... ik wordt niet eens geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:20

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Wat een rare user... Hij vindt dat iedereen maar moet laten vallen wat 'ie aan het doen is om stimpy-NL te gaan helpen met zijn uitgevallen speakers :/

Lekkere houding zeg...

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
daarmee los je mijn probleem niet op, dit is geen plek om offtopic te reageren dus dit was je laatste waarschuwing want in het vervolg geef ik je post aan bij een moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

voodooless

Sound is no voodoo!

stimpy-NL schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:15:
daarmee los je mijn probleem niet op, dit is geen plek om offtopic te reageren dus dit was je laatste waarschuwing want in het vervolg geef ik je post aan bij een moderator.
Mag je best doen, maar als je op een dergelijke manier, al naar enkele uren een topic kickt en scandeert dat dit een amateuristische site is, kun je dergelijke reacties (ook al zijn deze niet gewenst) te verwachten.

Verder zijn het de moderators die waarschuwingen uitdelen, en zeker niet jij!

Verder zal jou probleem een of andere instelling zijn, die ervoor zorgt dat al je stereo geluid over alle speakers worden verdeeld. Je moet ff alle instellingen nalopen. Aan je speakerset ligt het in ieder geval niet.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
Ik heb de hele middag op dit forum gespendeerd en ik ben echt letterlijk bij ieder instellingen-venstertje geweest dat bestaat en alles staat gewoon op 5.1 surround ingesteld.

En als ik hier normaliter binnen 5 minuten geholpen wordt en nu een hele dag niet dan vind ik dat ik er best wat van mag zeggen, en als een of andere puber dan bijdehand gaat lopen doen dan vind ik dat hij wel een waarschuwing verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 13:31
Heb ik ook een keer gehad. Als alle instellingen verder kloppen, zou ik proberen de drivers van je geluid opnieuw te installeren. Mocht dat niet helpen, dan Windows opnieuw installeren. Bij mij hielp het laatste.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
stimpy-NL schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:31:
Ik heb de hele middag op dit forum gespendeerd en ik ben echt letterlijk bij ieder instellingen-venstertje geweest dat bestaat en alles staat gewoon op 5.1 surround ingesteld.

En als ik hier normaliter binnen 5 minuten geholpen wordt en nu een hele dag niet dan vind ik dat ik er best wat van mag zeggen, en als een of andere puber dan bijdehand gaat lopen doen dan vind ik dat hij wel een waarschuwing verdient.
offtopic:
Met het verkeerde been uit bed gestapt, ongesteld? Gelukkig maak jij de regels hier niet, je moet je er maar gewoon aan houden. Het gaat er niet om wat jij vindt, maar wat de regels voor het hele forum is. Zo wordt het een beetje een omgekeerde wereld als je het mij vraagt

Dit probleem ben ik zelf ook een keer tegen gekomen bij een vriend van me, alle instellingen stonden goed. Bij hem werkte het om zijn drivers opnieuw te installeren, net als degene hier boven mij al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:13

ZaWoot

Red Is The Color

Beste stumpy-NL,

Als bovenstaande suggesties nog niet resulteren in het oplossen van het probleem kun je het wellicht op onderstaande adressen proberen. Dit zijn professionele sites ipv dit amateuristische webforumpje.

http://forum.computeridee.nl
http://forum.fok.nl/rde/list_category_topics/7
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik ga hier geen slotje aanvragen, maar wil wel even een kleine opmerking plaatsen.

Als ik kijk naar meerdere topics die jij geopent hebt dan kan je al zien dat je het makkelijk vind dat andere mensen jou problemen oplossen.

Doe eens wat meer research, via google kan je al zo verschrikkelijk veel oplossingen vinden op jou probleem van hierboven dat ik er niet eens meer de link van ga geven.

Leer eerst eens wat socialer te zijn en na te denken alvorens je een topic opent.

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

voodooless

Sound is no voodoo!

Jongens laten we het ontopic houden. Ik ga er effe van uit dat stumpy-NL, zoals hij zelf zegt in de TS, voldoende gezocht heeft naar een oplossing. Dat ie een beetje gefrustreerd is, kan ik wel begrijpen. Echter is dat geen rede om een topic te kicken binnen 24 uur, of zelfstandig willekeurige waarschuwingen te gaan uitdelen. Wacht gewoon rustig af. Morgen is immers nog een dag :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
het is gelukt nadat ik de drivers opnieuw heb geinstalleerd :) bedankt voor die tip, en alle andere mensen die vinden dat ze kritiek moeten leveren: bedankt, maar nee dankje.
Pagina: 1