Halloo 
Ik ben van plan met desktop en laptop te verkopen en hiervoor 1 goede laptop te kopen. Momenteel heb ik een AMD Athlon XP2800+ machine en een Asus A3n 1,6 GHz Centrino laptop.
Wat wil ik met de nieuwe notebook doen?
Ik wil de notebook gaan gebruiken voor allerlei dingen. Internet & Email, Office, Website Development. Af en toe een spelletje zoals TrackMania Nations en Battlefield 2 is leuk.
Wat is mijn budget?
Mja. Rond de 1.100 ongeveer is een leuke prijs
Gevonden notebooks
Ik heb 2 zeer interessant notebooks gevonden. Nmelijk de HP NX7400 en de MSI MegaBook M677.
Specificaties HP NX7400:
Ik ben van plan met desktop en laptop te verkopen en hiervoor 1 goede laptop te kopen. Momenteel heb ik een AMD Athlon XP2800+ machine en een Asus A3n 1,6 GHz Centrino laptop.
Wat wil ik met de nieuwe notebook doen?
Ik wil de notebook gaan gebruiken voor allerlei dingen. Internet & Email, Office, Website Development. Af en toe een spelletje zoals TrackMania Nations en Battlefield 2 is leuk.
Wat is mijn budget?
Mja. Rond de 1.100 ongeveer is een leuke prijs
Gevonden notebooks
Ik heb 2 zeer interessant notebooks gevonden. Nmelijk de HP NX7400 en de MSI MegaBook M677.
Specificaties HP NX7400:
- Core 2 Duo T5500
- Intel GMA950 Graphics
- 512MB
- 80GB
- DVD+/-RW
- 15.4"TFT
- WXP Pro
- Turion TL-52
- nVia GeForce Go 7600
- 1GB
- 100GB
- DVD+/-RW
15.4"TFT - WXP Home
- Gamen is leuk, maar geen eis. Dus een goede VGA kaart is niet perse nodig.
- Welke zouden jullie kiezen? En waarom?
- Het zit het met de garantie van MSI? Iemand hier ervaringen mee? HP bied met de uitgebreide garantie on-site reperartie binnen 5 werkdagen
- Wat is de kwaliteit van MSI laptops? Zijn ze echt stevig? Ik weet uit ervaringen dat de HP notebooks zeer degelijk zijn gebouwd en ook erg stevig zijn