Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pushmessages worden elke nieuwe inlogsessie opnieuw getoond

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:32
Titel zegt hopelijk genoeg.. Elke keer wanneer ik opnieuw inlog (bv. op school) wordt de lijst met pushmessages (van inmiddels al een jaar of anderhalf jaar geleden) steeds opnieuw geopend. Ik was toen niet altijd zo lief en ik vind het niet zo leuk dat ik er steeds weer tegen aan moet kijken. :P Verder verminderd het de overzichtelijkheid. Is daar geen oplossing voor? Ik zie nergens iets over die pushmessages staan in mijn voorkeuren.. :(

_@/'

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Het gaat om de 5 pushmessages die je ziet staan in je MyReact? Die kan je zelf wel wegkrijgen, er is alleen nog een support voor :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Je kan ze onzichtbaar maken: [feat]Push/Direct message in MyReact

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Wat bedoel je met 'geopend worden' ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Steephh
Ik minimaliseer ze steeds. Wanneer ik een nieuwe inlogsessie heb worden ze weer gemaximaliseerd.. Vrij irritant, eerlijk gezegd. Deze stammen nog uit 2005 en zijn totaal niet meer van toepassing op nu.

_@/'

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Bedoel je het inklappen in je myreact :? .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

http://gathering.tweakers.net/forum/cookiemonster misschien?

edit: oh wacht, op school. Tsja, de inklap-state wordt clientside in een cookie opgeslagen...

[ Voor 58% gewijzigd door crisp op 06-02-2007 14:22 ]

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of dingen wel of niet ingeklapt zijn wordt onthouden dmv een cookie:
Name klipklapcookie
Value myreact_pushmessages%2Cmyreact_posthistory
Host .tweakers.net
Path /
Secure No
Expires vrijdag 1 januari 2100 00:59:59
En blijkbaar worden @ school je cookies niet bewaard. :)

{signature}

• Steephh
JHS schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:16:
Bedoel je het inklappen in je myreact :? .
Jupz..

En de cookies worden inderdaad niet bewaard. Kan dat niet gewoon in het profiel worden opgeslagen? Ik zou bij god niet weten waarom dat perse in een cookie zou moeten. Hoop rommel meer client-side, niet dan? Ik bedoel, als je ze eenmaal hebt gelezen heb je er niet veel meer aan..

Ik kan anders wel ff op devtrack een featurerequest plaatsen voor een feature in het voorkeuren menu dat gelezen pushmessages automatisch verborgen kunnen worden. Idee?

[ Voor 16% gewijzigd door Steephh op 06-02-2007 18:50 ]

_@/'

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Devtrack is voor de frontpage, niet het forum. Maar ik neem aan dat er goede redenen zijn om dat in een cookie te doen in plaats van serverside :) .

DM!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
Je weet dat je ze kunt verplaatsen? Goed, de inklapsetting wordt dan nnog wel clientside opgeslagen, maar er valt niets meer in te klappen :P

In http://gathering.tweakers.net/forum/manage_folders maak je een nieuwe folder met als parent: "Berichten -> Pushmessages -> Ontvangen", bijvoorbeeld "Gelezen".

Daarna kun je in het DM-scherm bij de afzonderlijke berichten onderaan de eigenschappen aanpassen. Kies je hier een andere folder (bij PM's kun je, itt DM's, alleen voor subfolders van "Berichten -> Pushmessages -> Ontvangen" kiezen) en klik je vervolgens op "Wijzig eigenschappen" dan staat hij voortaan in die subfolder en wordt hij in je myReact niet meer weergegeven.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Op zich zou heel het pushmessage gedeelte in je MyReact wel weg kunnen, afaik was de enige reden dat ze daar staan dat je ze later nog eens na kunt lezen. Tegenwoordig staan ze ook bij je pushmessages, en is er volgens mij geen zwaarwegende reden meer om ze nog op de MyReact pagina te tonen plus dat als ze daar weggehaald worden die pagina meteen iets minder zwaar word.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je kan wellicht beter in MyReact gewoon de laatste berichten tonen als iemand dat wilt, dus niet alleen de PM maar ook de DM.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Je kan het pushmessage gedeelte ook weghalen zoals al eerder gezegd. Bekijk de source, zoek het formulier, pas de gegevens en post het formulier O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 08:59
want die van mij stammen uit 2004 :S heel vervelend

Ik ben hier niet heel bedreven in : Bekijk de source, zoek het formulier, pas de gegevens en post het formulier

[ Voor 56% gewijzigd door FDMK op 07-02-2007 09:57 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zie Paul Nieuwkamp in "Pushmessages worden elke nieuwe inlogses..."

gewoon je PM's verplaatsten naar een ander mapje en ze zijn niet meer zichtbaar in je myReact.

Over het ueberhaupt wel of niet weergeven van PM's in myReact ga ik nu niet discuseren, voorlopig zijn er geen plannen om daar iets aan te veranderen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.