Toon posts:

spamfilter (appliance) per domain white/black list optie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een spam filter liefst een appliance die per domain kan white/blacklisten.
We draaien nu op een barracuda 400, die deze optie helaas niet heeft.

Capaciteit 100.000 mails per dag maar dit gaat meer worden in de nabije toekomst.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De Ciphertrust van Secure Computing kan dat. Wij hebben hem ook, en zijn - na een korte 'leerperiode' - wel enthousiast over de anti-spam mogelijkheden. De appliance is trouwens niet alleen geschikt voor anti-spam maar ook anti-virus en bijvoorbeeld corparate compliance (je kunt regels hangen aan het versturen van mail, bijvoorbeeld maar naar een bepaald domain mag alleen na goedkeuring administrator).

Ik kan je eventueel wel aan het adres van een goede leverancier in Nederland helpen, neem dan even contact met met op :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

echt niet, ik heb volgens mij nog nooit een anti spam gezien die dit niet kon :)

IronPort is ook erg goed, echt een mailgateway, die zowel antispam als antivirus doet.

Verwijderd

Topicstarter
Nee Barracuda 400 kan wel per domain spam level thershold.
Alleen white en blacklisting is global :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Beetje summier topic dit :?
Wat heb je zelf al gevonden ?
Wat is je budget ?
Wat zijn de pre's & eissen ?
Een korte vraag op deze manier stel je aan een reseller, niet hier op het forum.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excusses.
Maar ik heb totaal geen ervaring met spamfilters. Alleen maar met de Barracuda.
Nu willen wij overstappen naar een ander spamfilter waar minimaal deze optie in zit.
Nu dacht ik dat een forum waar experts bij elkaar zitten wel een goede plek was om dit te vragen.
Budget is tussen de 2k en 5k p/j
pre -
per domein stats
een trail

Eisen:
minimaal support voor 150 domeinen
user login (per domain) zodat users voor hun eigen domein de settings kunnen instellen.

Verwijderd

Denk dat je niet veel gaat vinden voor dat geld met die opties, Barracuda is een van de beste.

Waarom zou je echter per domain willen white/blacklisten? De users hebben toch allemaal hun eigen white/blacklist?

Verwijderd

inderdaad, barracuda is een van de beste appliances. Per domain white/blacklisting wordt afgevangen door per user white/blacklists.
Pagina: 1