Toon posts:

optiplex sx270

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik heb een optiplex sx270,en het probleem is dat hij niet meer aan gaat.

Als ik boven in het apparaat kijkt dan zie wel een klein lampje branden,maar voor de rest gaat hij niet aan.

Heb hij de geest gegeven,of kan ik hier nog wat mee.

Gr.bor1

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

En nu denk je dat we aan de hand van zo'n korte omschrijving, precies weten wat er aan de hand is :)

Money for nothin' and your chicks for free

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

volgens mijn glazenbol is je voeding naar z'n grootje.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zojuist heb je bij het aanmelden de registratievoorwaarden te zien gekregen en heb je je er accoord EN bekend mee verklaard. Helaas lijk je een belangrijk deel ervan niet goed begrepen te hebben, en dan vooral twee dingen:

1) voordat je een topic op GoT aanmaakt is het de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar een oplossing en zelf dingen uitprobeert. Misschien heb je dat wel gedaan, maar dat is niet aan je topicstart te lezen. Bovendien hebben we in ieder subforum een of meerdere FAQs waar nuttige informatie in kan staan. In dit subforum is dat de FAQ Overige Hardware [OH] (update 08-03-03) . Daar vind je deze link waar je allicht wat aan gaat hebben:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

2) als je er zelf niet uitkomt is dat niet erg en zijn er genoeg mensen die je graag helpen. Maar dan moet je ze wel informatie geven waar ze wat mee kunnen. Wat is een Optiplex sx270? Wat voor onderdelen zitten erin? Exact wat voor opschrift staat er bij dat klein lampje? Wat heb je zelf allemaal geprobeerd en wat gebeurde toen?

Op basis van deze topicstart kunnen we helaas met de beste wil in de wereld niets zeggen. Dus zou ik je aanraden die link naar de Hangen & Opstarten troubleshooter te volgen en stap voor stap de suggesties daar te volgen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.