Toon posts:

Vpopmail, mail functie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, :)

Ik werk thuis met Vpopmail en had een vraag over de functies, het is al werkende etc.
Graag zou ik willen dat als er bijvoorbeeld op een site info@domein.nl staat en er een mail naartoe wordt gestuurd, dat er ook gelijk een kopie naar andere mail adressen in Vpopmail wordt gestuurd.

Bijvoorbeeld:
>Iemand heeft een vraag over van toevoegen van accounts blabla...

>Stuurt een mail naar info@domein.nl met de vraag. ;)

>Er wordt gelijk een kopie naar andere mail adressen gestuurd bijv: basinfo@domein.nl, >keesinfo@domein.nl, bartinfo@domein.nl zodat die ook op de hoogte zijn van de vraag.

Is dit in te stellen in Vpopmail? :*)

Alvast Bedankt! _/-\o_

Gr,
Dave

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 09:19

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ja, dit is in te stellen in vpopmail... Da's gewoon de info@domein.nl laten forwarden naar keesinfo, bartinfo en basinfo ..

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
nvm anyway ^_^ heb het zelf al gevonden. Het is uiteindelijk heel simpel: ;)

voorbeeld: :)

./valias -i info@tweakers.nl [username@tweakers.nl]

oftewel

./valias -i info@tweakers.nl pietjepuk@tweakers.nl

Als er nu een mail wordt gestuurd naar Info@tweakers wordt er ook gelijk een mail gestuurd (Forward) naar pietjepuk@tweakers.nl. Let op het is belangrijk dat je [./] ervoor zet.

Ik zet express deze info neer voor mensen die het misschien later ook zoeken, dan vinden ze ook gelijk een antwoord O-)

thnx for the info anyway WHiZZi ;)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25
Geen verstand van vpopmail, maar wil even mijn complimenten geven voor het geven van de oplossing. Gebeurd hier te weinig nl.,

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zelf het antwoord heb gevonden geef ik altijd gelijk het antwoord op het forum. :9

Het is anders vervelend voor mensen die er naar op zoek zijn in google en uiteindelijk tegen kome:''Laat maar heb het al gevonden'' waar je niks aan hebt. :+

Op deze manier hebben andere mensen er ook wat aan O-)